202 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Maureen1989

Hoe oud is ze? Hier 21 weken en heb de indruk dat de sprong nog steeds aan ...
Zouden het tandjes kunnen zijn? Die sluiten vaak aan op deze sprong. Als ze onderhuids zitten zijn ze t pijnlijkst...

4 jaar geleden

Hier ook al 3 dagen last van sprong 4! Huilen en krijsen, alleen maar bij mama of papa zitten en slapen is goed en in de nacht heel onrustig. Duurt ie echt zolang? 馃槄

4 jaar geleden

Reactie op Mommy_2020

Hier ook al 3 dagen last van sprong 4! Huilen en krijsen, alleen maar bij m ...
Hier nu al bijna 3 weken. Maar ze drinkt weer iets beter, gilt ineens en brabbelt meer en uitgebreider en gaat op haar zij liggen om een speeltje te pakken, dus hopelijk is het einde in zicht.

4 jaar geleden

Hier nu al bijna 3 weken. Maar ze drinkt weer iets beter, gilt ineens en br ...
Hij drinkt gelukkig nog goed, wilt juist meer maar we zitten al aan zn max alleen zn oefenhapjes hoefde hij vandaag niet. Tussen de huil momenten door brabbelt hij al wel veel meer dan normaal en is inderdaad aan het proberen om, om te rollen en dat lukt alleen niet helemaal en dan is het weer huilen haha. Ik hoop op een iets beter nachtje vannacht 馃き

4 jaar geleden

Hebben de dames die hier borstvoeding geven ook last van verstopte melkkanalen omdat jullie kindje ineens minder drinkt?? Daan is nu 16,5 week (gecorrigeerd 17,5 week).. verder merk ik nog weinig van de sprong maar slechter/minder drinken is ook een kenmerk toch?? Ik heb echt sinds t weekend elke keer harde schijven in mn borst omdat Daan mn borst blijkbaar niet goed leegdrinkt, wordt er gek van!! Doet zo'n zeer en iedere keer warmte toedienen voor een voeding / masseren etc kost veel extra tijd rondom de voedingen..

4 jaar geleden

Reactie op Suzanne0307

Hebben de dames die hier borstvoeding geven ook last van verstopte melkkana ...
Dat had ik ook. Verder lijken wij er wel met een sisser doorheen te komen. Ik kolf na het voeden nog wat af, zodat die schijven verdwijnen en mijn productie niet terugloopt wanneer hij weer meer gaat drinken. (Ook handig want nu heb ik wel een voorraadje voor wanneer hij naar oma gaat). Sterkte met de pijnlijke borsten!

4 jaar geleden

Reactie op Suzanne0307

Hebben de dames die hier borstvoeding geven ook last van verstopte melkkana ...
Nog geen last van gehad, maar dat lijkt me erg vervelend zeg 馃槙 wel dat ze al een paar nachten 's Nachts veel vaker wil drinken... Super vermoeiend... Ze is volgens mij al wel redelijk uit de sprong maar misschien drinkt ze overdag toch te weinig? (4 keer overdag, was eerst vaker)

4 jaar geleden

Reactie op laura zwaard

Dat had ik ook. Verder lijken wij er wel met een sisser doorheen te komen. ...
Ik kreeg het er van de week met kolven niet eens uit 馃槦 drama! Maar ben juist bang dat als ik nog na ga kolven, mn borsten denken "er is meer melk nodig" en dat ik er dan n贸g meer last van krijg...

4 jaar geleden

Reactie op MamaC_81

Nog geen last van gehad, maar dat lijkt me erg vervelend zeg 馃槙 wel dat ze ...
Misschien dat ze het dan snachts compenseert met wat ze nu overdag "mist"?! Hoop voor je dat ze t snel weer omgooit en je er snachts minder uithoeft!

4 jaar geleden

Reactie op Suzanne0307

Ik kreeg het er van de week met kolven niet eens uit 馃槦 drama! Maar ben ju ...
Aaai lastig. Bij mij was het na drie dagen over. Ik weet ook geen tips verder. Misschien dat je een lactatiekundige kan bellen voor advies?

4 jaar geleden

Reactie op laura zwaard

Aaai lastig. Bij mij was het na drie dagen over. Ik weet ook geen tips verd ...
Heb ik al contact mee gehad, die zei dat wat ik nu deed, goed was... misschien bel ik morgen wel nog een keer... thanks in ieder geval

4 jaar geleden

Reactie op tarAshley

Drinken jullie kindjes door het sprongetje ook zo slecht overdag? 馃槄
Inderdaad! In het begin van zijn sprongetje dronk hij normaal en nu drinkt hij vaak maar 100 ipv 180 of 210.

4 jaar geleden

Reactie op Suzanne0307

Hebben de dames die hier borstvoeding geven ook last van verstopte melkkana ...
Ik had hier ook veel last van. Als er een verstopt melkkanaal is, kan ik in mijn tepel een klein wit puntje zien. Met wat geduw en gemasseer krijg ik dat eruit. De melk uit die schijf komt er dan als een fonteintje uit 馃槄 - heel erg gek

4 jaar geleden

Dag dames, herkennen jullie ook dat jullie kleintje ineens heel hard schreeuwt/krijst? Niet echt huilen maar schreeuwen/krijsen (niet het hoge gegil). Niet te doen soms haha

4 jaar geleden

Reactie op Emma101

Dag dames, herkennen jullie ook dat jullie kleintje ineens heel hard schree ...
Bij mij is het meer huilen en zeuren maar ik denk dat dat zeker ook kan hoor. Mijn zoon heeft dat volgens mij wel al eens gehad bij een vorig sprongetje, dan vond hij z鈥檔 badje ineens heel eng en begon hij te krijsen. Dat is ook weer overgegaan.

4 jaar geleden

Reactie op Sofievdb

Ik had hier ook veel last van. Als er een verstopt melkkanaal is, kan ik in ...
Haha klinkt wel spectaculair 馃お ik heb dat hier nog niet ontdekt helaas.. zal morgen onder een hete douche eens goed kijken en wat proberen馃憤馃徎

4 jaar geleden

Okee ik dacht dat we het ergste gehad hadden, maar sinds een week slaapt June 's nachts ineens heel slecht 馃槖 vaak wakker, huilen, paar keer drinken, onrustig... Dit is al iets van 6 dagen aan de gang met 1 of 2 redelijk goede nachten. Geen idee waar dat vandaan komt maar mega vermoeiend. Ik las dat dit een slaapregressie kan zijn, wat vaak tussen sprongetjes door optreedt. Dan denk je dat je het gehad hebt 馃槀 Hopelijk duurt dit niet te lang...

4 jaar geleden

Hier nu 16 weken en overdag extreem hangerig en tot krijsen toe bij wegleggen, owee als ik weg loop 馃槼.... op de arm of draagzak niks aan de hand... slaapt dus overdag ook maar echt hazenslaapjes van Max 30 min.... snachts wel van 21:00 tot 7:00.... hopelijk is het snel beter overdag 馃槗

4 jaar geleden

Reactie op MamaC_81

Okee ik dacht dat we het ergste gehad hadden, maar sinds een week slaapt Ju ...
Ja dat had ik ook, toch niet voorbij of hier misschien last van tandjes. 馃槄

4 jaar geleden

Reactie op Alyssia馃挀

Hier nu 16 weken en overdag extreem hangerig en tot krijsen toe bij weglegg ...
Ja hier overdag ook vaak maar 30, 40 minuten slapen en dan 2 of 3 uur wakker. Alleen slaapt ze niet meer goed door. In de avond om 22/23 extra flesje en tussen 5 en 6 wordt ze vaak wakker. Dan slaapt ze vaak van 10 tot 13 wel omdat ze zo moe is. Duurt nu al ruim drie weken, hopelijk is het snel voorbij.