46 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Sylvia2019

Gefeliciteerd!! Geniet van deze tijd! En hoe heet de kleine? ♥️
Dankjewel 🥰 Ze heet Loïs (spreekt het uit als Lowis) Krijg alleen elke keer foutmelding in deze app als ik het wil aanpassen bij mijn profiel ( staat nogsteeds dat ik 38 weken zwanger ben)

4 jaar geleden

Ik ben inmiddels al bevallen. Toch een november kindje. Ik was 1 december u ...
Jeetje wat naar! Ik heb inderdaad gehoord van een vriendin om snel wat te eten als de weeën beginnen als je de kans krijgt. Of om druivensuiker in de vluchttas te gooien. Maar van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! 💝 Is alles goed met haar? En met jou nu ook? Is de bevalling verder soepel gegaan?

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Jeetje wat naar! Ik heb inderdaad gehoord van een vriendin om snel wat te e ...
Dankje! Het was wel zware bevalling omdat ik zo uitgeput was. Maar ontsluiting ging heel snel. Onze dochter ligt helaas op de Intensive care. Kreeg wat ademhalingsproblemen toen we naar huis mochten. Blijkt dat ze waarschijnlijk een infectie in de long heeft en vocht. Dus ze krijgt wat ondersteuning van apparatuur. Ik ben alweer redelijk op de been gelukkig.

4 jaar geleden

Dankje! Het was wel zware bevalling omdat ik zo uitgeput was. Maar ontsluit ...
Ach, arm meisje! Ik hoop dat het snel beter met haar gaat en dat ze lekker mee naar huis mag! Sterkte! 💝

4 jaar geleden

Dankje! Het was wel zware bevalling omdat ik zo uitgeput was. Maar ontsluit ...
Wat heftig zeg! Hoop ook voor jullie dat het snel beter gaat en jullie lekker thuis kunnen gaan genieten! 🤞❤️

4 jaar geleden

Hypnobirthing en mindfullness hebben mij echt zó goed geholpen! Ben normaal helemaal niet van 'dat gedoe' maar dit werkte goud!