7 Reacties

2 jaar geleden

Wij kwamen toen er achter de hand mond voet ziekte.

2 jaar geleden

Toen m’n dochter bijna 1,5 jaar was heeft zij ze gehad.. alleen op het gezicht, borst, buik, rug, armen en handen.. Ze heeft er gelukkig ook geen jeuk aangehad. En ook geen koorts.. Met vlagen wat hangerig.. Ze is er dus goed doorheen gekomen 🤗

2 jaar geleden

Reactie op December2019

Toen m’n dochter bijna 1,5 jaar was heeft zij ze gehad.. alleen op het gezi ...
Oké dat is fijn! Als je zo hoort en kijk denk je dan dat dit de waterpokken kunnen zijn? En hoelang duurde het voordat de vlekjes zich aandienden?

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanDantéKillian

Oké dat is fijn! Als je zo hoort en kijk denk je dan dat dit de waterpokken ...
M’n dochter had echt rode bultjes.. Niet van die witte stipjes erin 🧐 Werd bij haar ook elke dag een aantal meer.. Goeie anderhalve week heeft ze de waterpokken wel gehad.. Toen zag je ze langzaamaan weer verdwijnen

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft net waterpokken gehad. Ziet er wel anders uit dat op de foto. Denk niet dat dat waterpokken zijn. Zijn nog heel veel andere vlekjesziekten. (5e ziekte/6e ziekte/ hand-voet-mond-ziekte etc

2 jaar geleden

Ja zo begon bij mij indd de hand mond voetziekte

2 jaar geleden

Alleen de eerste dag had mijn tweeling hoge koorts (40/41 graden) en waren ook echt ziekerig. Daarna gelukkig niet meer. Het jeukte ook niet. Het is wel zeer besmettelijk en daarom bleven we twee weken thuis.