53 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op niene87

Oh wat fijn gefeliciteerd!! Ik had vanmiddag een 2e gesprek, nu afwachten
Dank je wel 😃. Spannend! Wanneer hoor je meer?

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Ik moest 10 maart weer beginnen met werken. Ik heb 2 dagen gewerkt en toen ...
ik moest 16 maart beginnen met werken.. helaas ons restaurant ging dicht..lekker nog maandje thuis met me kleine..🤩 genieten 🤗🌺

4 jaar geleden

Ik zou afgelopen woensdag beginnen met mn nieuwe baan, gelijk vanuit mn verlof, maar helaas ivm corona wordt dit uitgesteld. Wordt elke week wel op de hoogte gehouden als ze meer weten maar helaas nog geen definitieve datum bekend. Voor nu staat t op 6 april maar is niet helemaal zeker.... Ons dochtertje gaat dan weer naar de opvang. Ze was al een aantal keer geweest maar nu al 2/ 2,5 week thuis.

4 jaar geleden

Reactie op MissPL

Dank je wel 😃. Spannend! Wanneer hoor je meer?
Komende week ergens

4 jaar geleden

Reactie op marijke81

Dat zeiden ze hier ook. Ik heb ook een vitaal beroep dus had contact met he ...
Ja inderdaad maja ik kan niet beel anders dus hij moet ergens wel.. Me werkgever vind niet oke als nu al niet kom..

4 jaar geleden

Ik ga donderdag rechstreeks uit mn verlof beginnen met nieuwe baan. bubbs gaat vandaag voor het eerst naar kdv. Wennen hebben we niet kunnen doen dus hoop dat beetje lukt vandaag. Ik kan hem iig op tijd ophalen, en hij hoeft maar halve dagen 😅 tis iig niet leuk zo met alle regeltjes en amper of geen kindjes ☹

4 jaar geleden

Reactie op vanlillum

Ik ga donderdag rechstreeks uit mn verlof beginnen met nieuwe baan. bubbs g ...
Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ben blij dit te lezen. Ik begin ook vanuit mn verlof met een nieuwe baan, en iedereen verklaarde me voor gek dat ik in zo een spannende tijd dan ook nog eens begon met een nieuwe baan. Nu ga ik wel meer werken dan dat ik deed maargoed. Ons dochtertje is wel al naar de opvang geweest maar sinds het hele corona gebeuren niet meer... Mijn eerste werkdag is ook verplaatst van 25 maart naar minstens 6 april en merk ook echt dat mn meissie nu veel aan mij went. Waar eerst papa of ook andere haar heel goed stil en in slaap kreeg, wilt ze nu alleen bij mij in slaap vallen of stil worden dus ze moet echt snel weer naar de opvang voor ze te eenkennig wordt...

4 jaar geleden

Reactie op vanlillum

Ik ga donderdag rechstreeks uit mn verlof beginnen met nieuwe baan. bubbs g ...
Hoe is het gegaan zonder te wennen?

4 jaar geleden

Reactie op marijke81

Hoe is het gegaan zonder te wennen?
heel goed! beetje gek want hij is het enige kindje, en ze komen dus speciaal voor hem en gaan met ons de deur weer uit. Maar tot nu toe gaat het super goed!!!

4 jaar geleden

Reactie op vanlillum

heel goed! beetje gek want hij is het enige kindje, en ze komen dus speciaa ...
Gelukkig, kan je ook met een gerust hart gaan werken