8 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoontje is ook van december 2019, en heeft momenteel hetzelfde! Het gaat langzaamaan weer wat beter. Ik heb zelf het idee dat het verlatingsangst is, aangezien hij ineens bij ons in bed wilt slapen. En dat nooit eerder heeft gedaan/gewilt. Wij laten hem nu in zn eigen bedje in slaap vallen met handje vasthouden en als hij snachts wakker wordt slaapt hij verder bij ons in bed. Ik ga er vanuit dat het een fase is, en wil hem wel het gevoel geven dat we er altijd zijn ook snachts. Maar het lijkt me inderdaad heel pittig als je er nog een kleintje bij hebt die niet goed slaapt. Wat een beetje leek te helpen hier, is ik heb een foto van gezin op z'n kamertje gezet en dan zeggen dat papa en mama altijd bij hem zijn en naar hem kijken. Succes!

2 jaar geleden

Wij hebben hetzelfde gehad. Zij is ook van december. Sinds 2 weken is het over, dus voor ons was het een fase. Hopelijk voor jullie ook. Wij hebben geprobeerd om haar bij haar eigen bedje te houden maar dat lukte 9 van de 10x niet, ook vanwege onze vermoeidheid. Dus toen maar bij ons en inderdaad na ongeveer een uur wilde ze wel weer naar haar eigen bedje.. Vermoeiend, ik hoop dat 't snel over is voor je. Succes!

2 jaar geleden

Reactie op NQH

Wij hebben hetzelfde gehad. Zij is ook van december. Sinds 2 weken is het o ...
Ja hier inderdaad precies hetzelfde.. hoelang heeft dat bij jullie geduurd ongeveer?

2 jaar geleden

Men dochter is ook van 16 december 2jaar en exact hetzelfde x

2 jaar geleden

Reactie op Emma101

Ja hier inderdaad precies hetzelfde.. hoelang heeft dat bij jullie geduurd ...
3 a 4 weken ongeveer

2 jaar geleden

Onze dochter is ook van dec 2019 en heeft precies hetzelfde… ik neig ook dankzij dit forum toch naar een fase betreft verlatingsangst.

2 jaar geleden

Hallo. Idem hier, Iris is ook van december 2019 en heeft een tweetal weken geduurd, hektor is een jaar en zit nu ook in sprongetje. Best pittig 😌