40 Reacties

3 jaar geleden

Wij zijn er voor gegaan! En nu ongeveer 7 weken zwanger en een positieve echo gehad! Ons kindje je geloofd het niet...is uitgerekend einde december 2021 😅 Lieke was 6 december uitgerekend is 28 november 2020 geboren! Er zit bij ons straks echt 2 jaar verschil tussen 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Amber.natascha

Wij zijn er voor gegaan! En nu ongeveer 7 weken zwanger en een positieve ec ...
Wat fijn en leuk voor jullie! Gefeliciteerd! Hoe voel je je? Wij willen het vanaf deze of volgende maand gaan 'loslaten'. Maar zie wel zo op tegen weer misselijk zijn enzo met al een dreumes die rondloopt 😅

3 jaar geleden

Reactie op Vera_2019

Wat fijn en leuk voor jullie! Gefeliciteerd! Hoe voel je je? Wij willen h ...
Nou ik ben mega verkouden haha! Ik heb vorige week een corona test gedaan maar die was gelukkig negatief... Maar was even vergeten hoe moe je ook alweer was in de eerste weken, en met die verkoudheid erboven op word het niet beter! En dan is die kleine erbij wel pittig ja. Verder kwa zwanger voel ik me wel goed eigenlijk!

3 jaar geleden

Gewoon voor gaan. Corona niet meenemen in beschouwing. Ondertussen hebben al een jaar lang vrouwen succesvol kinderen gebaard. Het enige is dat je hoopt dat je man niet tijdens de bevalling in quarantaine zit. Maar ook dan: het einde is in zicht.

3 jaar geleden

Met die vaccinaties moet te plannen zijn. Als je nog niet zwanger bent nemen en anders wellicht erna

3 jaar geleden

Ik zit ergens mee. Wij zijn bezig met een 2e kindje alleen omdat ik gestopt ben met de pil is heel mijn cyclus door de war. Hoe lang duurt dat voordat eens op orde is? Want al 4 keer geprobeerd en nog niks. Wie weet raad

3 jaar geleden

Inmiddels alweer 19 weken zwanger. Als je op Corona moet wachten blijf je maar bezig. Gewoon er lekker voor gaan!!😍

3 jaar geleden

Reactie op Lauraa92

Ik zit ergens mee. Wij zijn bezig met een 2e kindje alleen omdat ik gestopt ...
Kan best paar maanden duren voordat je cyclus weer een ritme heeft

3 jaar geleden

Ik ben inmiddels 18 weken zwanger 🤰. Ik dacht er aan toen hij 1 was . En toen was het gebeurd hahaha.

3 jaar geleden

Reactie op Lovemybabyxx

Kan best paar maanden duren voordat je cyclus weer een ritme heeft
Ik ben maar 2 dagen ongesteld geweest. Kan dat ook een innesteling zijn geweest?

3 jaar geleden

Ik ben momenteel zwanger van de 2de en zal mezelf goed laten informeren over de vaccinatie en anders wachten we nog 7 maanden

3 jaar geleden

Reactie op Amber.natascha

Wij zijn er voor gegaan! En nu ongeveer 7 weken zwanger en een positieve ec ...
Wij zijn ondertussen ook weer zwanger... onze zoon is van 9 december en ben nu uitgerekend op 5 december 😂

3 jaar geleden

Wij zijn ook weer zwanger 🥰 weer een decemberbaby hihi. Nu is de uitgerekende datum alleen begin december ipv eind december 😊

3 jaar geleden

Wij hadden vorige maand toch de knoop doorgehakt en zijn er voor gegaan. In 1x raak, maar helaas miskraam. Daardoor kwam ik er wel achter dat ik twijfel of ik er al aan toe ben (ik voelde ergens opluchting na de mk, 2 jaar leeftijdsverschil lijkt me pittig, mijn vorige zwangerschap niet leuk door kwaaltjes). Dus besloten de zomer toch even af te wachten.

3 jaar geleden

Reactie op Smo

Ik ben momenteel zwanger van de 2de en zal mezelf goed laten informeren ove ...
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben zelf ook in verwachting en ben erg aan het twijfelen, wel of niet vaccineren. Mag ik vragen hoe je er op dit moment instaat?

2 jaar geleden

Reactie op JBaby2

Je hoeft maar 2 maanden te wachten na de vaccinatie natuurlijk dus op zich ...
Want jij weet precies waarom mensen die keuze maken?

2 jaar geleden

Reactie op Toettied

Want jij weet precies waarom mensen die keuze maken?
Uiteraard zijn er uitzonderingen maar over het algemeen overheerst er angst en komt dat weer doordat mensen verkeerd geïnformeerd zijn.

2 jaar geleden

Ik ben inmiddels 21 weken zwanger van de tweede, volledig gevaccineerd en in 1x zwanger net zoals bij de eerste…

2 jaar geleden

Wij zijn er ook voor gegaan, ik had eind juli 2021 2e vaccinatie...daarna in augustus september aan de bak. Nu maart ben ik al 24 weken zwanger...booster vaccinatie niet gehad, ga ik ook niet halen omdat ik na de zwangerschap borstvoeding ga geven en ik in januari corona heb gehad. Verder geloof ik t allemaal wel mee corona, je hoort er op dit moment niets meer over 🤷🏼‍♀️. Dus heb me twijfels erover.

2 jaar geleden

9 januari gevaccineerd, precies 2 maanden later een positieve test in handen! Ga overigens niet boosteren o.i.d