8 Reacties

2 jaar geleden

Schijnt normaal te zijn rond de leeftijd van 18 maanden. Dan krijgen ze weer slaapregressie/verlatingsangst en is het vaak de tijd dat ze naar 1 slaapje moeten.

2 jaar geleden

Heel vervelend en zo vermoeiend. Ik ga dan gewoon zelf eerder slapen. 🙈 Het kan mij niet meer zo veel schelen wat anderen daarvan vinden.

2 jaar geleden

Reactie op jessiepessie

Schijnt normaal te zijn rond de leeftijd van 18 maanden. Dan krijgen ze wee ...
Hier wordt hij ook vaak optijd (6.00/6.30) wakker maar we zijn al een paar maanden over op 1 slaapje. Helaas is dat bij ons niet de oplossing 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op jessiepessie

Schijnt normaal te zijn rond de leeftijd van 18 maanden. Dan krijgen ze wee ...
Hij heeft al half jaar 1 slaapje 🙈

2 jaar geleden

Er schijnt inderdaad een (heftige) slaapregressie te zijn rond 18 maanden. Het goede nieuws is dat dat vanzelf weer over gaat…. 🙈 Succes!!

2 jaar geleden

Reactie op Lilaaa

Er schijnt inderdaad een (heftige) slaapregressie te zijn rond 18 maanden. ...
Hier ook steeds rond 06.00 wakker maar ook wel vroeger.. "normaal" was dit rond 07.30 dus dat is ook best vroeg voor mn ventje.. ik lig er meestal tussen 22.00 en 22.30 al wel in (heb nog wen baby van 4 maanden die nog een voeding moet) maar zo probeer ik wel voldoende slaap te pakken. Het is even niet anders..

2 jaar geleden

Hier ook al een aantal weken vroeg wakker! Ga er vanuit dat het zomaar weer over gaat, zoals andere keren ook het geval was 😊