35 Reacties

2 jaar geleden

Onze kleine is ook 11 maanden en sinds deze week ook elke avond drama 's avonds. Ik leg haar in bed, ze valt in slaap en een uur later wordt ze in totale paniek en krijsend wakker. En dan wil ze alleen nog maar mama en anders is het huilen. Ook overdag wil ze niet in baar bed slapen zonder huilen. Een vriendin van mij had dit ook bij 11 maanden met haar dochter. Dus hopelijk is het gewoon een fase of misschien zitten ze weer rond een sprongetje?

2 jaar geleden

Ja, komt door verlatingsangst.

2 jaar geleden

Hier ook!

2 jaar geleden

Ja hier ook, zodra ik alleen al wil plassen.... krijsen!

2 jaar geleden

Hier is het 's avonds bij het inslapen weer raak. Normaal geen problemen mee nu huilt ze heel hard en krijg ik haar alleen rustig door op te pakken. Maar moet haar nu echt in slaap wiegen of wandelen. Hopelijk is deze fase weer snel voorbij.

2 jaar geleden

Ja hier ook. Overdag zijn de slaapje een drama en kort. Avond wel goed met op bed leggen maar rond half 1 in de nacht is het een drama alleen maar huilen.. hopelijk idd een fase

2 jaar geleden

Jaa, thank you voor het openen van dit topic. Echt moeilijk doen, overstrekken, jammerend op haar rug rollen als ze niet haar zin krijgt. En op de opvang de vrolijke Frans uithangen😵

2 jaar geleden

Jaa ik denk verlatingsangst

2 jaar geleden

Precies dit doet mijn dochter van nu 11,5 maand ook sinds 3 dagen geleden! Terwijl ze bijna nooit huilt en zodra ik haar in haar bedje leg valt ze normaal gelijk in slaap. Toch fijn om te lezen dat dit er gewoon bij hoort.

2 jaar geleden

Reactie op Ljdcp

Precies dit doet mijn dochter van nu 11,5 maand ook sinds 3 dagen geleden! ...
Ja hier ook zo! Verlatingsangst en eenkennigheid. Alleen mama is goed.

2 jaar geleden

Hier ook hoor....over 2 weken 1 jaar, dus laat het weer een fase zijn😅😊 We plassen ook gezellig samen want hij gaat als een raket achter mij aan🤣😑

2 jaar geleden

Hier een meisje van 11 maand die ook ineens snachts huilt. 3x per nacht, en hard, maar ik wacht even en dan slaapt ze zelf weer verder gelukkig. En vroeg wakker tussen 6/6.30...

2 jaar geleden

Hier ook… Verlatingsangst, sprongetje, slaapregressie kan allemaal spelen rond deze leeftijd dus ik weet het niet, maar het is vast een fase! 😅

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties dames ! Het zal erbij horen dan inderdaad haha. Succes allemaal 😅🙈🥰

2 jaar geleden

Hoelang duurt deze "fase" 😵‍💫 ben kapot vandaag haha

2 jaar geleden

Reactie op Kleintje1991

Hoelang duurt deze "fase" 😵‍💫 ben kapot vandaag haha
Ja Omg 😳 ik vandaag ook !! Waar ik eerst dacht van ‘houdt ze wel van mij, ze doet helemaal niet aanhankelijk ‘. Denk ik nu ‘pff wat vermoeiend dit, heb medelijden met die moeders die al 11 maand aan t in slaap wiegen enzo zijn ‘ 😩

2 jaar geleden

Bij ons gaat het hier sinds de 11 maanden ook zo en hij wordt morgen 1 jaar. Al 4 weken dus bezig en lijkt voor alsnog geen verandering in te zitten helaas. Nachten niet slapen, niet zelfstandig in slaap kunnen komen, hele dag aan ons 'hangen', huilen in zijn slaap en noem maar op. Momenteel teveel dingetjes die elkaar kruisen waardoor die niet goed weet wat die moet. Kiesjes die tegelijk doorkomen, jeukende eczeem, sprongetje en wss een slaapregressie. Gelukkig zien we hem wel snel veranderen nu en is die vanaf morgen officieel geen baby meer 😓 We houden maar vol, want het is maar een fase.. 🤞😅.

2 jaar geleden

Reactie op J-A-D-E

Ja Omg 😳 ik vandaag ook !! Waar ik eerst dacht van ‘houdt ze wel van mij, ...
Nou dit 😅 ik had altijd de zelfde gedachten. Ik kan gewoon weglopen want ze heb niets een door dat ik er niet ben. Maar nú ik hoef maar een vinger naar de tussendeur te doen om te gaan plassen etc en hoppa krijsen. En ja dan weegt die 10 kilo aardig door op me😅 maaar..... vanavond slaapt ze eindelijk weer vanaf half 8 nu... dus ik ga het gauw effe afkloppen!

2 jaar geleden

Hier ook een kleintje van 11,5 maanden die ontroostbaar is. Wordt om 23 uur wakker en geen mogelijkheid om hem rustig te krijgen

2 jaar geleden

Ons zoontje sliep vanaf 9 maanden eindelijk redelijk goed, ging moeiteloos naar bed voor dutjes en ‘s avonds. Sliep ‘s nachts meestal door, alleen vaak vroeg wakker voor een flesje. Maar nu.. Zodra we zijn kamer in lopen begint hij al zo hard te krijsen. Ook als ik de kamer uit loop is het meteen huilen. ‘S nachts weer uren wakker. En het meest gekke is dat dit van de een op andere dag is gebeurd. Vandaag 2x 30 minuten geslapen en zelfs nu met naar bed brengen zo huilen, terwijl hij zo moe is.