63 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Mrgt

Ochh sneu zeg. Ik denk dat het hier toch een virusje was want het was dezel ...
Hier was het zeker een virusje, aangezien ik nu de klos ben 🤢

2 jaar geleden

Die van jou is in zijn armen geprikt? Mijn boefje in zijn benen.
Ja in zn armen. Dat hoorde zo zei de arts.

2 jaar geleden

Reactie op Mrgt

Hier was het zeker een virusje, aangezien ik nu de klos ben 🤢
Ach jeetje wat vervelend. Beterschap!

2 jaar geleden

Ja in zn armen. Dat hoorde zo zei de arts.
Ja hier ook hoor in de armen, ze zeiden dat ze vanaf 1 jaar niet meer in de benen doen

2 jaar geleden

Ja hier ook hoor in de armen, ze zeiden dat ze vanaf 1 jaar niet meer in de ...
Ow... hier ook weer in der been apart bij iedereen anders dan🤣😅

2 jaar geleden

Ja hier ook hoor in de armen, ze zeiden dat ze vanaf 1 jaar niet meer in de ...
Nou apart die uitspraak. Wat zou de reden zijn?

2 jaar geleden

Reactie op Kleintje1991

Ow... hier ook weer in der been apart bij iedereen anders dan🤣😅
Bij ons ook in de benen. Gek.

2 jaar geleden

Precies week geleden en net 38,1. Hoop dat het morgen over is!

2 jaar geleden

Reactie op mbw90

Hier was het met een dag over. Hopelijk ook voor jou. 🍀

2 jaar geleden

Hier was het met een dag over. Hopelijk ook voor jou. 🍀
‘s avonds was de koorts weg en vanochtend ook. Dus naar opvang gebracht. Maar moest haar vanmiddag toch ophalen ivm koorts :( ligt in bed en heeft 1,75 uur geslapen en is nu al een half uurtje aan het puffen. Zo maar eens kijken! Hopelijk morgen weer over :( Vind het zo lastig met ons werk te combineren. Hoe doen julllie dat als twee werkende ouders?

2 jaar geleden

Reactie op mbw90

‘s avonds was de koorts weg en vanochtend ook. Dus naar opvang gebracht. Ma ...
Wij hebben allebei thuiswerkmogelijkheden waardoor ons kind goed op te vangen is. Momenteel zit ik zelf nog ziek thuis. Ga volgende week weer beginnen met werken na 3+ maanden ziek te zijn geweest.

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft dinsdag zijn prikken gehad. Elk beentje een. Arts gaf direct aan dat hij wat zielig ervan kon worden, maar behalve wat hangerig geen klachten gehoord van mijn man. Opvang belde me eind van de middag wel of we hem konden halen. Zit zelf in isolatie, mag hem na 5 dagen morgen eindelijk weer knuffelen en mijn man was op zijn werk al aan het afronden. Maar hoor hem beneden schateren en vrolijk zijn.... Had gewoon ff een dipje denk ik 😉

2 jaar geleden

Reactie op mbw90

Hier ook 38.6 vanavond een week na vaccinatie en al een paar dagen hangerig en huilerig.

2 jaar geleden

Wij hebben allebei thuiswerkmogelijkheden waardoor ons kind goed op te vang ...
Heftig! Ben je er klaar voor?

2 jaar geleden

De prik kreeg hij vorige week woensfag. Hij slaapt veel en hangt beetje aan mij. Maar dat doet hij eigenlijk altijd want we zijn met zn tweetjes en ik moest in isolatie, dus hij dan ook. Nog steeds test hij negatief dus ik hoop dat hij ook de bijwerkingen laat passeren. Fingers crossed.

2 jaar geleden

Nou apart die uitspraak. Wat zou de reden zijn?
Elke vaccinatie kan spierpijn als bijwerking hebben. In principe maakt het voor de werking niet uit waar hij gezet wordt, als het maar bij een grote spier zit. De meeste kindjes (gaan) lopen rond die 14-15 maandenprik. Met spierpijn is dat natuurlijk minder fijn. Het idee is dat ze minder last van de prik hebben als ze graag willen lopen. Armpjes kunnen ze dan makkelijker ontlasten.

2 jaar geleden

Heftig! Ben je er klaar voor?
Deels wel deels niet. Mentaal ben ik goed opknapt en fysiek ook aan de beterende hand. Ik heb alleen nog zoveel pijn in mijn vingers, polsen en armen wat maar niet verklaard kan worden. Ik ga beginnen met 2 uur per dag, dat is wel te doen.

2 jaar geleden

Reactie op Fitzdex

Elke vaccinatie kan spierpijn als bijwerking hebben. In principe maakt het ...
Ahh oké. Die van mij loopt nog niet en trekt zich aan van alles op dus dan hebben ze denk ik zijn armen ontlast. Bedankt voor je uitleg. Zeer leerzaam. 😀

2 jaar geleden

Reactie op Fitzdex

Elke vaccinatie kan spierpijn als bijwerking hebben. In principe maakt het ...
Oh wat grappig die uitleg. Mijn kleine man liep naar binnen voor de 14 maanden controle en prik en kreeg alsnog de prikjes in zijn beentjes

2 jaar geleden

Deels wel deels niet. Mentaal ben ik goed opknapt en fysiek ook aan de bete ...
Wat goed van je, babysteps om te wennen. Ik weet zeker dat je kan 😊