63 Reacties

2 jaar geleden

Deels wel deels niet. Mentaal ben ik goed opknapt en fysiek ook aan de bete ...
Hopelijk geen CVS?

2 jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Hopelijk geen CVS?
Nee. Ik heb waarschijnlijk maandenlang last gehad van een bacterie of virus en ben nu weer aan de beterende hand. Krijg mijn energie weer terug. Kan nu de hele dag spelen en meebewegen met mijn kind. Een maand geleden deed ik 2 dutjes op een dag omdat ik het niet meer aankon. Kan ook weer wijn drinken zonder in elkaar te storten. 😂

2 jaar geleden

Ik vind niet raar. In Bmr zit levend virus dat zal wel de reden zijn voor al de bijwerkingen!

2 jaar geleden

Hier heeft ze allemaal vlekken rondom haar mond, op haar wangen en kin maar ze lijkt er geen last van te hebben. Gelukkig is de koorts over.

2 jaar geleden

Reactie op Fitzdex

Elke vaccinatie kan spierpijn als bijwerking hebben. In principe maakt het ...
Mijn dochter was een hele vlugge met lopen... Vond tijgeren en kruipen niet interessant en liep met 9 maanden. Pas met 4 jaar haar eerste prik in haar arm gehad. Volgens mij trekt elke persoon die ent zijn eigen plan...

2 jaar geleden

Hallo mama's hoe verliep de koorts bij jullie? Vorige week maandag de prik gehad en sinds afgelopen maandag steeds in de loop van de middag koorts tot savonds voor het slapen gaan 39.3 of gister zelfs 39.9. Smorgens begint ze vaak weer lager rond de 37/37.6

2 jaar geleden

Gelukkig niets gemerkt van deze prik!

2 jaar geleden

Reactie op Bijnamama2012

Hallo mama's hoe verliep de koorts bij jullie? Vorige week maandag de prik ...
Hij had op vrijdag zijn prik gehad, die donderdag daarop koorts ook 39,5 in de avond en in de ochtend weer lager. Dat hebben we gehad tot zaterdagavond.. Kan ook een griepje zijn die ze over de prik heen heeft gekregen. Je kunt bij twijfel altijd morgen je huisarts even bellen.

2 jaar geleden

Nee. Ik heb waarschijnlijk maandenlang last gehad van een bacterie of virus ...
Jeeeeeeej dat laatste 😀🙏🏾

2 jaar geleden

Reactie op Bijnamama2012

Hallo mama's hoe verliep de koorts bij jullie? Vorige week maandag de prik ...
Hier ook vorige week maandag de prikjes gehad en sinds vanmiddag weer een beetje normale temperatuur a 37.5

2 jaar geleden

Reactie op LMR

Hier ook vorige week maandag de prikjes gehad en sinds vanmiddag weer een b ...
Hier vanmorgen nog 38.7 maar net voor het slapen 38.0 dus hopelijk de goede kant uit. Inmiddels wel allemaal stipjes op d'r buikje nu. Gezichtje had ze al wel een beetje

2 jaar geleden

Reactie op Bijnamama2012

Hier vanmorgen nog 38.7 maar net voor het slapen 38.0 dus hopelijk de goede ...
Hier precies zo. Koorts duurde meerdere dagen en nu twee weken later beginnen de plekken in haar gezicht te verminderen evenals op haar buik. Hopelijk morgen ook geen koorts meer voor jouw meisje.

2 jaar geleden

Afgelopen maandag heeft onze zoon z'n prikjes gehad. Verrassend genoeg heeft hij nergens last van en is hij hyper. Bij z'n andere prikjes was hij wel suf en had hij koorts. Kan het nog komen of hebben we geluk?

2 jaar geleden

Reactie op LMR

Oh wat grappig die uitleg. Mijn kleine man liep naar binnen voor de 14 maan ...
Hier ook in de beentjes.

2 jaar geleden

Reactie op Ishaya

Afgelopen maandag heeft onze zoon z'n prikjes gehad. Verrassend genoeg heef ...
Pas na een week hebben de meeste last dus het kan nog komen helaas.

2 jaar geleden

Reactie op mooni

Aaaww ☹️

2 jaar geleden

Reactie op mooni

Hier precies zo. Koorts duurde meerdere dagen en nu twee weken later beginn ...
Vandaag weer een stuk vrolijker. hoogst gemeten temp was vanavond net voor het slapen 38.1. Hebben vanmiddag zelfs gewoon naar een feestje kunnen gaan met d'r😀 bedankt voor de opbeurende woorden😉

2 jaar geleden

Reactie op mooni

Nou precies 7 dagen later 40 graden koorts.. Eet niks meer. ☹️

2 jaar geleden

Reactie op Ishaya

Ahhh wat sneu, beterschap voor de kleine man en hopelijk is hij er gauw doorheen! 🍀

2 jaar geleden

Reactie op Ishaya

Feel you..... hier heeft het 5 dagen geduurd met ups en downs.... knijpfruit deed hier wonderen...