11 Reacties
2 jaar geleden
Wat naar dat je tot drie keer toe bent weggestuurd bij de spoedeisende hulp met hem!
Geen ervaring met brochiolitis maar toen met het rs-virus ook door de dienstdoende arts niet serieus genomen bij de eerste hulp. Binnen het uur waren we er weer en toen geeist een kinderarts te zien. Was toen uiteindelijk net geen opname met sonde/infuus ivm uitdroging…
Mijn advies zou ook zijn voet bij stuk houden bij de eerste hulp mocht dat nog nodig zijn en morgen gelijk je eigen huisarts bellen en een spoed afspraak inplannen.
Die kleintjes hebben vocht en eten nodig want ze hebben nog geen reserves.
Sterkte voor vannacht. Hopelijk kan je nog wat slaap en rust pakken
2 jaar geleden
Jeetje Silvana! Dit kan toch niet. Jouw moederinstinct roept iets naar boven!
Ga weer naar de hap en vraag om het saturatie te doen bij jouw kind! Eis hierom!
Ik wordt hier zo woedend om als ze niet serieus nemen.
Dit is iets waar ik zelfs gelijk aan de actie onderneem
2 jaar geleden
Reactie op First-time-mom
Jeetje Silvana! Dit kan toch niet. Jouw moederinstinct roept iets naar bove ...
Nou nog het ergste… wij hadden vandaag onze eigen dokter gebeld en we mochten komen.. werden gelijk weer door verwezen naar spoedeisendehulp.. en bloed afname gedaan en röntgenfoto’s van zijn longen.. kwam erop uit dat die bacteriële infectie heeft en toch niet brochiolitis.. echt belachelijk!!!! Dus nu eindelijk na 1 week elke dag 40 graden koorts en kortademig alles krijg die eindelijk antibiotica! Ben er ook echt pist over. Hij had veel eerder beter kennen worden en dit te voorkomen allemaal😞
2 jaar geleden
Reactie op silvana1988
Nou nog het ergste… wij hadden vandaag onze eigen dokter gebeld en we mocht ...
Ach wat een drama en gedoe. Hopelijk knapt je mannetje nu wel snel op. 🍀❤
2 jaar geleden
Ach wat een drama en gedoe. Hopelijk knapt je mannetje nu wel snel op. 🍀❤
Dankjewel ik hoop het ook echt snel. Zit continu op de camera te kijken en luisteren of die nog wel Ademt, raak daar ook echt van op😞 hij ademt zo snel echt eng gewoon.
2 jaar geleden
Reactie op LMR
Let je ook wel goed op jezelf? Als die kleintjes zo ziek zijn vergeten we d ...
Jawel dat doe ik wel,, maar ben wel continu met hem bezig en zelf ben ik echt al oververmoeid denk ik. Hopen dat de antibiotica snel aanslaat en dat we weer normaal verder kunnen.
2 jaar geleden
Reactie op silvana1988
Dankjewel ik hoop het ook echt snel. Zit continu op de camera te kijken en ...
Ahh ik heb dit ook meegemaakt en het sloopt je. Pas goed op jezelf. 🤗 Als je denkt dit gaat niet goed of er is geen verbetering of je maakt je zorgen dan gewoon de arts bellen. Liever een keer te veel dan te weinig.
2 jaar geleden
Hoe gaat het nu?
We zijn eergisteren weer naar onze eigen huisarts gegaan omdat me zoontje echt aftakelde, begon te rollen met zijn ogen en bleef 40 graden koorts houden, zijn adem werd steeds zwaarder.. onze huisarts ons toch weer verwezen naar spoedeisendehulp. Daar verdere onderzoeken gedaan, coronatest, foto’s van zijn longen gemaakt en bloedafname.. bleek het uiteindelijk een zware longontsteking te zijn pfffff! K was zoooo boos geworden want dit hadden ze bij me dochter ook geflikt toen ze zo klein was… dit hadden ze veel eerder moeten doen dan had die dit allemaal voorkomen. Nu heb ik antibiotica en hij knap weer wat op 😍. Is wel nog verzwakt dus kruipen word die snel moe maar eet wel weer wat beter en slaapt weer goed 🎉☺️. Blij dat de antibiotica werkt anders moest die alsnog opgenomen worden.
2 jaar geleden
Reactie op silvana1988
We zijn eergisteren weer naar onze eigen huisarts gegaan omdat me zoontje e ...
💔 Mijn hart breekt hier van... Wat zielig en onnodig allemaal...😔
Gelukkig is hij aan de beterende hand. 🍀
Was zo niet nodig geweest dit allemaal...
Sterkte met bijkomen van alles. 🫂