103 Reacties

2 jaar geleden

Die van mij loopt ook nog niet...... Is te druk bezig met knap zijn roep ik de hele tijd 😏

2 jaar geleden

Die van mij loopt ook nog niet...... Is te druk bezig met knap zijn roep ik ...
😂😂😂

2 jaar geleden

Die van mij loopt ook nog niet. Rondjes om de tafel, samen lopen en proberen vrij te staan vindt hij hartstikke leuk dus het komt vanzelf wel. 😊 Soms is het wel zwaar. Al dat getil. En andere mama's die hun kind zo even op de grond neerzetten. Maar geniet ook nog enorm van zijn superschattige enthousiaste gekruip door het huis. 😃😃😃

2 jaar geleden

Die van mij loopt ook nog niet. Rondjes om de tafel, samen lopen en probere ...
Hier ook zo hoor. Hij kan wel wat stapjes los zetten, maar kiest meestal voor 'veilig' kruipen. Hij kan dus inmiddels wel echt kruipen als de beste 🤣 Hij is kruipend haast sneller dan ik lopend.

2 jaar geleden

Reactie op Justsuus

Hier ook zo hoor. Hij kan wel wat stapjes los zetten, maar kiest meestal vo ...
😄

2 jaar geleden

Hier inmiddels een meisje van 17 maanden en sinds vorige week vind ze samen stapjes zetten of achter d'r loopwagentje helemaal geweldig en wil ze niks anders.. Ze staat of loopt nog niet los, maar dat komt vanzelf wel.. kruipen deed ze hier ook pas sinds 14 maanden en is daarin nu echt supersnel dus komt allemaal vanzelf heb geduld en niks overhaasten..

2 jaar geleden

Mijn dochter is 18 maanden en loopt nu een week of 2 daarvoor aleen maar kruipen

2 jaar geleden

Reactie op TwinGirlsMom

Hier lopen ze ook nog niet 'los'. Zijn 16 maanden en gaan wel de meubels la ...
Inmiddels vandaag 19 maanden en ze lopen nu echt als een tierelier sinds anderhalve maand. Ze willen niks anders meer.. zo leuk om te zien 🥰

2 jaar geleden

Reactie op TwinGirlsMom

Inmiddels vandaag 19 maanden en ze lopen nu echt als een tierelier sinds an ...
Hij is nu 18 Maanden en loop Nog steeds niet 😩

2 jaar geleden

Reactie op silvana1988

Hier precies hetzelfde! Alles op z’n tijd. Blijkbaar vinden ze het prima zo 😅

2 jaar geleden

17 maanden en maandag eindelijk de eerste stapjes los. Hij is zo trots 😆😊 heel schattig

2 jaar geleden

Reactie op silvana1988

Sommige kindjes lopen pas vanaf 2 jaar.. nu nog geen zorgen maken 🍀 Daarna zou je altijd nog kunnen kijken hoe en wat verder als er nog niet gelopen wordt. Hopelijk niet nodig 😊

2 jaar geleden

Op 15maand hier de eerste stapjes los gezet maar leek niet geïnteresseerd in stappen en bleef kruipen. Nu op 17,5 maand stapt hij volledig zelfstandig

2 jaar geleden

Ook 18 maanden hier en sinds een goeie week loopt ie aan 1 handje 😄 heb t gevoel dat los lopen er nu wel binnenkort zit aan te komen maar voor t zelfde geld duurt het nog 2 maand! Hij wil wel totaal niet meer kruipen, enkel maar wandelen, nogal vermoeiend 😅

2 jaar geleden

17,5 maand, zo goed lopen aan 1 vinger, langs meubelen en af en toe een enkele losse stap. Maar alleen lopen, nee dat doe ik niet :)

2 jaar geleden

Reactie op Mamma2020

17,5 maand, zo goed lopen aan 1 vinger, langs meubelen en af en toe een enk ...
Hier 19 maand en precies dit 🤣 hij heeft wel 2x een behoorlijk stuk los gelopen, maar sindsdien niet meer 🤦🏼‍♀️

2 jaar geleden

Ik denk dat mijn kind de laatste is uit deze groep die zal los lopen. Heb het maar gewoon geaccepteerd. 🙃

2 jaar geleden

Ik denk dat mijn kind de laatste is uit deze groep die zal los lopen. Heb h ...
🤗 komt écht wel!

2 jaar geleden

Mijn kind liep van de week voor het eerst echt los.. ze is nu bijna 18 maanden, het komt allemaal wel. Ze loopt al vanaf 13 maanden aan de hand en heeft een stukje zelf geprobeerd maar toen een hele tijd niet, toch te onzeker. Het is uiteindelijk goed gekomen! Waarschijnlijk heeft goede aangemeten schoenen haar geholpen om toch over haar onzekerheid te komen (die leuke gympies waren allemaal te zwaar)

2 jaar geleden

Reactie op Prana

🤗 komt écht wel!
Hij kan een paar seconden vrij staan en durft dan lichtjes te dansen, echt heel grappig om die trots op zijn gezichtje te zien. 😊