112 Reacties

3 jaar geleden

Ik 6 augustus pas. Ben dan 20 weken en 6 dagen. Wel de uitgebreide versie in het erasmus.

3 jaar geleden

25 juli en ben dan 19 + 3

3 jaar geleden

De 12 weken echo hadden we toch ook niet allemaal precies met 12 weken? Ik heb mijn 20 weken echo met 19+ weken.

3 jaar geleden

Ik ben super zenuwachtig voor de 20 weken echo.. nu heb ik die pas 5 augustus.. maar maak me er nu al druk om. Iemand tips om dit te verminderen?

3 jaar geleden

Ik ga komende maandag bij precies 18 weken. Dat kon prima volgens het ziekenhuis

3 jaar geleden

Reactie op Girlboymom

Ik ben super zenuwachtig voor de 20 weken echo.. nu heb ik die pas 5 august ...
Heb je invloed op de uitslag? Als dat ja is doe wat je moet doen en als dat nee is dan kun je er ook niets mee. Gewoon afwachten en genieten.

3 jaar geleden

Ik 6 augustus pas. Ben dan 20 weken en 6 dagen. Wel de uitgebreide versie i ...
De 20 weken echo is toch altijd de uitgebreide versie?? Of heb je 2 verschillende versies?

3 jaar geleden

Ik heb m de 14e ben dan 19 weken, Bij mij zeiden ze ook dat het al vanaf 18 weken kon

3 jaar geleden

De 20 weken echo (medische) , plannen ze tussen de 18 en 21 weken. Is maar net hoe het uit komt in de planning :)

3 jaar geleden

Reactie op Larissaaatje

22 juli 20 weken echo ben dan 19 weken
Ha, wat leuk! Voor mij precies hetzelfde: 22 juli en ben dan op de dag 19 weken. Ik zal wel nerveuzer worden als de datum dichterbij komt, maar vooralsnog vind ik het vooral leuk om uit te vinden of we een jongen of een meisje krijgen.

3 jaar geleden

Reactie op Da Lin

De 20 weken echo is toch altijd de uitgebreide versie?? Of heb je 2 verschi ...
Je hebt er inderdaad 2. De gewone 20 weken echo en de guo. Deze doen ze bv als er afwijkingen worden gezien met de 20 weken echo en bij mij omdat ik een hartafwijking heb
Ik mocht pas vanaf 19 weken en 2 dagen en tot 20 weken 3 dagen werd duidelijk gezegd. Ik echo 16 juli, dan ben ik 19 weken 2 dagen.

3 jaar geleden

Ik heb ook met 19 weken m’n 20weken echo. 13-7 heb ik hem 🥰 en ben die dag ook exact 19 weken. Mocht ook later in de week maar deze dag komt gewoon het beste uit 🤗

3 jaar geleden

Wij hebben aanstaande zaterdag de 20 weken echo. Ik ben dan 19+1. Vind het echt super spannend maar ik heb het gevoel dat alles goed is. Alleen hou ik in me achterhoofd dat het ook niet goed kan zijn. ( stukje zelfbescherming denk ik) We hebben 2 weken terug de geslachtsbepaling echo gehad en toen heeft ze ook al het een en ander na gekeken, en ze zei dat het kindje goed ontwikkelt was. Dus ik blijf positief 💖

3 jaar geleden

Reactie op VGeelen

10 juli bij 19+0. Ben ook heel benieuwd naar lengte en gewicht!
Ik ook precies 10 juli bij 19+0!

3 jaar geleden

Ik heb hem volgende week woensdag met 19 plus 4. Ik hield het niet meer. Ben gisteren even wezen spieken met een 10 minuten echo. Toen was ik 18 plus 4. Buikje gemiddeld, en hoofdje en bovenbeen net iets onder de gemiddelde lijn. Ze zei zolang alles binnen de buitenste 2 lijnen zit is het prima dus dat was al geruststellend. Ze vertelde me ook dat er genoeg vruchtwater was, maag en blaas mooi werkten (gevuld) en hij deed nog een koprol. Ik vind het erg fijn dat wij zo'n pretecho praktijk in de buurt hebben waar de echoscopistes medisch geschoold zijn. Deze 10 minuten echo was me zeker 26 euro waard (normaal 30 maar hoe vaker je komt hoe meer korting). De 20 weken echo laat ik doen in het ziekenhuis. :)♡

3 jaar geleden

Reactie op Joe joe

Ik heb hem volgende week woensdag met 19 plus 4. Ik hield het niet meer. Be ...
Ja wij kunnen dat hier ook doen.. maar ben al aardig wat geld kwijt geweest aan echos haha. ( 1x 30 1x 50 en 1x 30). Ik heb een doppler dus luister 2x in de week het hartje dus weet wel dat het 'goed' zit.. nog 4 dagen de 20 weken echo.

3 jaar geleden

Ik heb gister mijn 20 weken gehad bij 18+2. Alles gemiddeld met wat net boven gemiddeld langere benen. Kleine is nu 22 cm. Iets langer dan de apps vermelden. Alles was helemaal prima. Zo fijn om te horen. Gewicht is eigenlijk niet ter sprake gekomen.

3 jaar geleden

Ik heb hem 21 juli ben dan 19+2 heb gisteren extra pretecho gehad. Dit om mezelf gerust te stellen en een uitje te geven. Loop nu al met bekkeninstabiliteit waardoor ik veel moet laten

3 jaar geleden

Reactie op Miraclehappening

Ik ook precies 10 juli bij 19+0!
Spannend! Veel succes morgen 👍🏻