112 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb de 20 weken echo bij 18+2 al, ging niet anders ivm vakantie. Maar is ook geen probleem als het maar tussen de 18 en 21 weken is. Ben ook wel benieuwd naar lengte en gewicht. Ik heb afgelopen week pret echo gehad voor het geslacht. Was toen 14+5, maar de kleine had al de lengte en gewicht voor 15+3 haha. 117 gram was ie🥰

3 jaar geleden

Reactie op Girlboymom

Ik ben super zenuwachtig voor de 20 weken echo.. nu heb ik die pas 5 august ...
Wij hebben 'm ook 5 augustus. Ik ben dan precies 19 weken

3 jaar geleden

Afgelopen dinsdag echo gehad bij 19.4 weken. Er werd niet verteld wat de lengte en gewicht nu zou zijn. Wel werd er verteld dat de kleine twee dagen voor op schema ligt. Dus perfecte groei 😊

3 jaar geleden

Ik heb hem met 20+1 we hebben maandag een geslachtsecho gehad kost maar 30 euro en was super leuk en goed beeld! Beter dan bij mijn eigen verloskundige.. je word helemaal vrolijk ervan en krijgt er echt zin aan als je weet wat het word vind ik🙈 ( dan komt de realiteit steeds dichterbij )❤️

3 jaar geleden

Oja en ons kindje was 18,7 lang hihi

3 jaar geleden

Reactie op C~D

Hier ook precies dezelfde datum.. zijn dan ook 19 weken en 4 dagen! 💖🥰
Ik ook 20 juli. Ben dan 19+3

3 jaar geleden

Reactie op TeddyBinky

Ik heb hem met 20+1 we hebben maandag een geslachtsecho gehad kost maar 30 ...
Ik weet wat het word al zo'n 4.5 week haha

3 jaar geleden

Reactie op Mama2013

Ik weet wat het word al zo'n 4.5 week haha
Ben je ook 18 december uitgerekend? Haha ja wachten tot 20 weken echo en geen echo tussendoor duurt echt veelste lang he!

3 jaar geleden

Ik zou 21 juli gaan.. Maar ook absoluut geen vrij krijgen van 't werk... 😭😭 Nou ja na wat over en weer gebeld te hebben.. Kan ik 23 juli terecht. 2 dagen later. Ben dan 19.6

3 jaar geleden

Wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad. Alles was gelukkig goed! 😍 geen afwijkingen te zien. Wel moeten we over een aantal weken terug komen. Ze zit wel tussen de lijntjes (qua groei) maar is wel aan de kleine kant. En met die echo willen ze dan kijken of ze wel binnen de lijntjes blijft. Iemand ervaring mee gehad??

3 jaar geleden

Gister de GUO1 echo gehad! Ons meisje is helemaal goedgekeurd. Wat een opluchting! (Vorig jaar een slechte 20 weken echo gehad!) We zijn super blij!

3 jaar geleden

Reactie op VGeelen

Gister de GUO1 echo gehad! Ons meisje is helemaal goedgekeurd. Wat een oplu ...
Ik heb vandaag een GUO 20 weken echo. Ben stront zenuwachtig en super slecht geslapen. Ik heb totaal geen idee wat ik er van moet verwachten? Is deze inwendig? Of gewoon uitwendig? (Niet dat het uitmaakt dat ze inwendig echo doen) Hoelang duurt zo’n echo? Verschilt het per ziekenhuis of ze je direct vertellen hoe en wat? Mijn VK zei dat ik geen informatie krijg over de echo.

3 jaar geleden

Ik heb vandaag een GUO 20 weken echo. Ben stront zenuwachtig en super slec ...
Oohhh veel succes! Hoe laat heb je hem?

3 jaar geleden

Ik heb vandaag een GUO 20 weken echo. Ben stront zenuwachtig en super slec ...
Heb je ook in het Gelre? Ik ben namelijk ook erg benieuwd hierna! Kun je me laten weten hoe het was? Succes!!

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Heb je ook in het Gelre? Ik ben namelijk ook erg benieuwd hierna! Kun je me ...
Ja heb die in het Gelre!

3 jaar geleden

Reactie op BabyRH

Oohhh veel succes! Hoe laat heb je hem?
14.15

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Heb je ook in het Gelre? Ik ben namelijk ook erg benieuwd hierna! Kun je me ...
Maar krijg jij ook een guo echo? Zit verschil in normale 20 weken en guo echo 🙈 ik krijg guo omdat dochtertje van me vriend geboren is met de aorta in een U vorm en gaatjes in hart! En zo is er nog een waslijst met afwijkingen bij mijn vriend in de familie

3 jaar geleden

Ik heb vandaag een GUO 20 weken echo. Ben stront zenuwachtig en super slec ...
Was uitwendig. Duurde klein half uurtje schat ik. Ik had me er meer van voorgesteld maar eigenlijk was het een “gewone” 20 weken echo. De echoscopiste vertelde meteen wat ze zag. Ik zou dat ook gewoon zeggen/aangeven als ik jou was. Zeg dat je het heel spannend vindt en of ze aub meteen alles willen vertellen en geen stiltes willen laten vallen. Tip van mijn verloskundige. Wij hebben dus automatisch meteen de uitslag gehad dat alles goed was. Ik denk aan je! Laat je weten hoe het ging? Heel veel succes 🤞🏻

3 jaar geleden

Maar krijg jij ook een guo echo? Zit verschil in normale 20 weken en guo ec ...
Oooh joh! Ik dacht dat het een andere naam was voor de 20 weken echo 😳 als het goed is heb ik een gewone.. nog veel te leren haha. Maar dan snap ik wel dat je er nerveus voor bent!! Veel succes 🤞🏼

3 jaar geleden

Reactie op VGeelen

Was uitwendig. Duurde klein half uurtje schat ik. Ik had me er meer van voo ...
Bij mij ook nog inwendig gedaan. Dat was omdat placenta (te?) dicht bij de uitgang ligt. Was van binnen uit beter te zien. Met 30/32 wk extra echo. Te kijken hoe het dan zit, maar.met kindje was gelukkig alles goed. Bij mij heeft ze gewicht en lengte helemaal niet gezegd, heb er ook niet naar gevraagd. Volgende keer eens doen :-)