112 Reacties

3 jaar geleden

Gisteren de 20 weken echo gehad met 19+4 weken. Hij woog 300 g en was 24 cm lang. Precies volgens de curve werd gezegd.

3 jaar geleden

Ik heb morgen de 20 weken echo met 19+2, vind het zo spannend!

3 jaar geleden

Morgen hebben wij de 20weken echo. We zijn mogen 19 weken.. toch best zenuwachtig 🤭

3 jaar geleden

Ik heb vanmorgen de 20-weken echo gehad, vond het zo spannend! Zo ver ze konden zien is alles helemaal goed, alleen een goede foto van de zijkant van het hoofdje lukte niet omdat ze verkeerd lag en niet wilde bewegen ☺️. Volgende week nog even terug voor de laatste check.

3 jaar geleden

Ook morgenochtend de 20 wekenecho en flinke zenuwen.

3 jaar geleden

Vandaag de 20 weken echo gehad. Alles was goed. Onze jongen weegt nu 353 gram met een termijn van 19+6. Ze zeiden dat hij iets groter is dan gemiddeld. Maar nog steeds netjes in de curve..

3 jaar geleden

Succes allemaal 🥰

3 jaar geleden

Morgenochtend de 20 weken echo met 19+5. Ben benieuwd, vind het spannend en ik kijk er ook enorm naar uit. Weer even kijken naar ons mannetje 😍

3 jaar geleden

Wij hebben over precies 2 weken de echo.. zijn dan 18+2. Ben echt nu al zenuwachtig ivm mijn diabetes.

3 jaar geleden

Ik heb woensdag me 20 weken echo ben dan 19 weken

3 jaar geleden

Ik heb morgen de echo en ze gaan ook vragen of ik wil dat m’n baarmoederhals opgemeten wordt zodat de kunnen zien hoe groot de kans is op een vroeg geboorte en dus preventief iets kunnen doen. Was bij mij niet bekend dat ze dit ook doen, iemand hier ervaring mee? En doet het pijn? Ik dacht meteen aan het plaatsen van m’n spiraal en dat opmeten van te voren was geen pretje 😅

3 jaar geleden

Reactie op tulpje24

Ik heb morgen de echo en ze gaan ook vragen of ik wil dat m’n baarmoederhal ...
Is een inwendige echo. Doet geen pijn

3 jaar geleden

Ik heb de echo ook echt alleen met 20 weken maar kon het nu ook al niet wachten ben nu 17+5 en kindje is nu 10cm en alles ziet eer goed uit zo nu nog 2 weken wachten tot de 20 weken echo is

3 jaar geleden

Mijne was aan de grote kant! 23 cm dacht ik dat ze zei. Ben 11 december uitgerekend en volgens deze berekening had hij de grote van 5 december. Mijn andere zoontje was juist een mini, geboren met 40.1 en 47 cm, 2975 gram.

3 jaar geleden

Ik heb a.s. maandag 20 weken echo met 18 weken en worden doorgestuurd daarna naar het Vu voor een guo

3 jaar geleden

Reactie op FreyFrey

Ik heb a.s. maandag 20 weken echo met 18 weken en worden doorgestuurd daarn ...
Wat is een Gio?

3 jaar geleden

Wat is een Gio?
Guo. Stomme auto-correct.

3 jaar geleden

Gisteren de 20 weken echo gehad. Bijna alles was goed, maar het hartje had wel een overslag. Echoscopiste zei dat we ons er nog geen zorgen over hoefde te maken. Vandaag door de verloskundige gebeld dat ze het toch extra willen checken. Maandagochtend in het zkh een afspraak, hopelijk alles goed! Wel fijn om ons meisje weer te zien 🥰

3 jaar geleden

Morgen 20 weken echo ben dan 19 weken

3 jaar geleden

Reactie op VGeelen

Is een inwendige echo. Doet geen pijn
Is de 20w medische echo een inwendige echo?? Daar moet ik me dan wel ff op voorbereiden....