83 Reacties

3 jaar geleden

Onze dochter is 8 maanden en al 5 tandjes. Maar ze is zo niet te genieten zoveel last heeft ze ervan. Ze was 5 maanden toen haar ondertandjes doorkwamen

3 jaar geleden

Mijn dochter is 8 mnd en heeft ook nog geen tanden 🤗

3 jaar geleden

Mijn zoontje pas aan 11 maanden. Mijn dochter nu aan 6. Ieder kind is anders. Geen zorgen maken. ;)

3 jaar geleden

Onze zoon heeft onder 2 tandjes en nu +- 2 weken last van tandjes boven die maar niet door willen komen (arm kind). Mijn neefje was 9,5 maand toen ineens 4 tandjes tegelijk doorkwamen.. wie weet gebeurt dat bij jullie zoontje zometeen ook!

3 jaar geleden

Toen ik baby was kreeg ik mn eerste met 11 maanden. Denk dat mijn dochter ook diekant op gaat

3 jaar geleden

Mijn dochtertje is morgen 8 maand heeft ook nog geen tandjes

3 jaar geleden

Mijn zoontje was 6 maanden met onderste 2 en nu bijna 9 maanden en ineens 4 tegelijk bovenin, maar mijn dochter daarentegen was weer eerder met tandjes onder met 4 maanden maar pas met 1 jaar bovenin. Dus elk kindje is anders hoor maak je niet druk😊

3 jaar geleden

Mijn zoontje is bijna 8 maanden en nog geen tandjes wel beetje last van

3 jaar geleden

Bijna 9 maanden en het eerste tandje komt eraan

3 jaar geleden

Hier al 7, met 8 maand. Mijn dochter was destijds veel later.

3 jaar geleden

Hier ook nog geen tandjes, 8.5 maand.. mijn moeder zei dat ikzelf met 1 jaar ook pas 1 tandje had, dus we gaan het wel zien...

3 jaar geleden

Onze zoon had zijn eerste twee tandjes met 4 maanden. Ondertussen heeft hij 6 tandjes, 4 boven en 2 onder en is hij 8 maanden.

3 jaar geleden

Ook ruime 8 maanden en een koos tandloos hier. Komt vanzelf wel goed met die tandjes

3 jaar geleden

Mijn zoontje is bijna 8 maanden en ook nog steeds niet wel veel last van maar ziet nog niet veel van .

3 jaar geleden

Onze dochter had haar eerste twee tandjes onder bij ongeveer 7 maanden. Nu al wat dikker tandvlees boven, dus daar komen ze er sowieso weer 2 aan. Ze is bijna 9 maanden oud nu.

3 jaar geleden

7 maanden, 2 onder

3 jaar geleden

Hier met 8 maanden haar 1e 2 tandjes.. Vandaag met 8 maand en 2 weken zie ik opeens 6!nieuwe tanden doorkomen.. 🙈

3 jaar geleden

Vijf maanden de eerste twee tandjes, nu met zevenenhalve maand weer twee :)

3 jaar geleden

Onze dochter is nu 8 maanden en heeft 7 tanden. De 1e kreeg ze met 4 maanden. Bizar.... haha

3 jaar geleden

Mijn dochter is bijna 9 maanden ook nog geen tandjes