83 Reacties

3 jaar geleden

Ruim 8 maanden en nog geen tandjes

3 jaar geleden

Hier al 7 tandjes met 8 maanden! 4 boven en 3 onder. De eerste 2 tandjes voelde ik toen ze net 5 maanden was.

3 jaar geleden

Bijna 9 maanden, tandloos 😍

3 jaar geleden

6,5 maanden eerste 2 tandjes, 7,5maanden 3de tand rechts boven. Ze is nu 8maanden. Ze ziet er wel grappig uit met die 3de tand 😂 in het midden boven is er nog niets te zien.

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Hier met 8 maanden haar 1e 2 tandjes.. Vandaag met 8 maand en 2 weken zie i ...
Sterkte daarmee 😥

3 jaar geleden

5 sept 9 maanden maar nog lekker tandloos hier hoor! Las trouwens ook dat het goed is als het wat langer duurt. Het gebit van je kindje zou dan sterker zijn. Was zelf pas 2, echt mega laat maar nog nooit een gaatje gehad oid, dus weet niet of dat geluk is of dat het komt omdat ik een sterk gebit heb 😅

3 jaar geleden

5 sept 9 maanden maar nog lekker tandloos hier hoor! Las trouwens ook dat h ...
Dat sterker zijn is natuurlijk niet waar. Genetische aanleg en poetsen bepalen de kwaliteit :)

3 jaar geleden

Morgen 9 maand, nog geen tandje te zien en voelen. Het voordeel, hij is druk met staan en de eerste stapjes zetten. Als hij dan valt, krijgt hij geen tand door zijn lip🙈

3 jaar geleden

Mijn dochter is volgende week 9 maanden. Met 6 maanden het eerste tandje, met 7 maanden tweede tandje. Nog geen 3e gespot, maar denk dat die er wel aan zit te komen 😉

3 jaar geleden

Mijn oudste was 14 maanden bij het 1e tandje en heeft 1 dag voor haar 8e verjaardag haar eerste tandje gewisseld. Nu met 16,5 wel nog steeds bezig met een beugel, omdat het lang duurde voor ze uitgewisseld was. De middelste was 9 maanden. En de jongste is nu 8,5 maand en nog niets te bekennen. De tanden komen vanzelf 😁

3 jaar geleden

Hier ook nog geen tandjes te zien. Ook 8 maanden👀

3 jaar geleden

Zondag 9 maanden, inmiddels 4 tandjes en de 5e bijna door. 1ste twee tandjes kwamen in hetzelfde weekend door, toen was hij 6 maanden volgens mij

3 jaar geleden

9 maanden, en ik zie een opening🙏 ze slaapt ook slecht, dus ik denk dat ie eraan komt!

3 jaar geleden

Zondag 9 maanden en nu net 4 dagen geleden 1e tandje doorgekomen. Vraag me alleen af Of er niet nog 1 aan komt... Vannacht erg slecht geslapen, veel gehuild, andere ontlasting dan normaal. Ik had begrepen dat zodra een tand door is de klachten weg zijn..

3 jaar geleden

Hier bijna 9 maanden en in de verste verte nog geen tandjes te zien 😅

3 jaar geleden

Morgen is ze 9 maanden en ik spotte vandaag tand 8. Met 4 maanden de 1e tand

3 jaar geleden

Dochtertje is over een week 9 maanden en ze heeft 5 tandjes 🥲

3 jaar geleden

Reactie op momof2girlies

Hier bijna 9 maanden en in de verste verte nog geen tandjes te zien 😅
Hier ook hetzelfde 🤪

3 jaar geleden

9 mnd en 7 tanden.. Nr 8 is onderweg.. Met 7,5 had ze nog geen tand 🙈😊😂

3 jaar geleden

Reactie op Li88

Zondag 9 maanden en nu net 4 dagen geleden 1e tandje doorgekomen. Vraag me ...
Meestal onderste 2 achter elkaar.. hier was eerste door en toen 3 dagen later kwam die ernaast