83 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

9 mnd en 7 tanden.. Nr 8 is onderweg.. Met 7,5 had ze nog geen tand 🙈😊😂
Wow wat snel!! Hier nog steeds geen tand te bekennen 🤷🏽‍♀️ bijna 9 maand

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Wow wat snel!! Hier nog steeds geen tand te bekennen 🤷🏽‍♀️ bijna 9 maand
Ja.. Maar ze bliift lachen en spelen en goed slapen tot nu toe.. Gelukkig .. 🙈 It's a tough one

3 jaar geleden

Met 7,5 maand 1e tandje door. Hij is nu 9,5 maand en heeft 4 tandjes.

3 jaar geleden

Reactie op Luv3

Hier ook hetzelfde 🤪
Hier 9.5 maand en ook nog niks, maar ze heeft zeker last, dus denk dat het niet lang meer duurt.. maar goed, we zien het vanzelf wel

3 jaar geleden

Bij ons de eerste 2 tandjes tegelijk erdoor op exact 9 maanden (2 weken geleden)

3 jaar geleden

Over 2weken 10 maanden en nog steeds niks hahah

3 jaar geleden

Reactie op xx_cc

Over 2weken 10 maanden en nog steeds niks hahah
Haha, kan ook fijn zijn hoor. Kan je in ieder geval niet gebeten worden.. 😂🙈

3 jaar geleden

Mijn kindje van 9.5 maand heeft dan nog geen tandjes, ik durf dan ook nog niet zo goed grotere stukjes voedsel te geven wat betreft fruit en groente maaltijd pureer ik dit nog steeds redelijk fijn omdat ik bang ben dat ze er anders in stikt/ verslikt.. Hoe gaat dit bij jullie? Tussendoortjes gaan op zich wel goed, sabbelt ze goed op.. Brood gaat daarentegen nog niet zo super hier..

3 jaar geleden

Mijn kindje van 9.5 maand heeft dan nog geen tandjes, ik durf dan ook nog n ...
Hier een meisje met 1 tandje. Ik geef al een poosje grotere stukken voedsel. Zacht fruit, zoals banaan. Die snijd ik door de helft en dan kun je hem in drieën breken. Dat eet ze super netjes op. Het is natuurlijk wel even oefenen en het kokhalsreflex zit bij baby’s wat meer naar voren in de mond dan bij ons.. en dat reflex werkt echt heel goed, daar hoef je ook niet meteen van te schrikken. Dat doe je natuurlijk wel, want het is je baby😂 Wij geven haar bijvoorbeeld ook van die maisvingers en organixsticks om te oefenen. Die smelten als er wat vocht (speeksel) bijkomt.

3 jaar geleden

10 maanden en de 2 onderste tandjes komen net door! 🤗

3 jaar geleden

Mijn dochter had bij 5 maanden tegelijk 2 voortandjes, daarna heel snel onder ook. Bij 8 maanden ook 2 snijtanden. Nu bij bijna 10 maanden even geen verdere tandjes nog

3 jaar geleden

9 maanden en 2 weken en nu komen de 2 onderste tandjes door

3 jaar geleden

Bijna 10 maanden en nog steeds 100% tandvleesjes!😂 Nog niks in aantocht. Ik kreeg zelf pas een tandje na m'n eerste verjaardag, dus zal bij hem ook wel zo gaan🤷

3 jaar geleden

Mijn kindje van 9.5 maand heeft dan nog geen tandjes, ik durf dan ook nog n ...
10 maanden en 2 halve tandjes hier. Wij zijn met Rapley begonnen toen hij 6 maanden was en nog geen tanden had. Inmiddels eet hij hele boterhammen en stukken fruit weg en eet hij savonds met de (aangepaste) pot mee. Ze kunnen heel veel fijn malen met hun kaken.

3 jaar geleden

Hier ons meisje en 2 ondertandjes en twee boven snijtanden en 1 hoektanden, tweede hoektand is in aantocht

3 jaar geleden

Onze man had met 8 maanden al 8 tandjes... Hopelijk laten de kiesjes nog even op zich wachten 😅

2 jaar geleden

Donderdag 30 dec word hij 1 en heeft 5 tandjes 2 onder en 3 boven waarvan 1 snijtand is en 1 tand is bijna door .

2 jaar geleden

12.5 maand hier en nog steeds geen tandjes, we hopen echt dat ze snel doorkomen want ze heeft soms zoveel last en van die pijnscheuten zo zielig.. nog meer die al 1 jaar zijn en nog niks hebben?

2 jaar geleden

12 maanden 9 tandjes

2 jaar geleden

Hier nu onder twee tandjes en onder 2 kiesjes die zijn de afgelopen 2 weken ineens doorgekomen. Daar had ze wel echt last van.... boven nog helemaal niks te zien