83 Reacties

2 jaar geleden

Hier net 12 maanden en sinds ze 11 maanden is, heeft ze 8 tanden en 3 kiezen

2 jaar geleden

Hier is het tandjesdrama.. ze is vreselijk ziek er van steeds.. ze heeft er nu 5, 3 boven, 2 onder

2 jaar geleden

12 maanden en6 tanden. Denk vanaf 8 maanden dat ze in eens allemaal zes kwamen. Maar staat dus al een tijd stil :)

2 jaar geleden

Hier in 1 maand tijd 8 tanden door nu al 3 maanden niets 😂

2 jaar geleden

12.5 maand hier en nog steeds geen tandjes, we hopen echt dat ze snel doork ...
Mijn dochter is nu 13 maanden en ook nog steeds geen tandjes. Elke keer denk ik dat ze eraan komen (vieze luiers en/of huileriger), maar tot dusver nog niet

2 jaar geleden

12.5 maand hier en nog steeds geen tandjes, we hopen echt dat ze snel doork ...
Mijn dochtertje is ook 12,5 maand en heeft sinds 9 maand 2 tandjes en verder blijft het leeg, haha. Ook iedere keer wel last maar er komt niks door. Ik schijn zelf ook pas bij 13 maanden de eerste tandjes te hebben gekregen en toen kwamen ze ineens allemaal vlak achter elkaar. Dus fingers crossed, hopelijk zijn onze kindjes er binnen kort ook vanaf.

2 jaar geleden

Reactie op Beertje1

Mijn dochter is nu 13 maanden en ook nog steeds geen tandjes. Elke keer den ...
Ja hier is dat al maanden het geval dan ook ineens weer met een dagje koorts en hangerig tussendoor en dan weer een tijdje niks.. iedere keer denken we dan weer zou nu eindelijk de tandjes doorkomen, maar helaas.. We moeten denk ik nog maar geduld hebben en uiteindelijk komt het vanzelf wel..

2 jaar geleden

Eerste tandjes twee een dag na elkaar. Met 10 maanden. Precies een maand er voor had hij er al een paar dagen ('s nachts) last van. Hij heeft met 11 maanden niet lang na elkaar boven vier gekregen. Het kindje van een vriendin van mij heeft nu nog niks en die is al 14 maanden. Dus heel verschillend.

2 jaar geleden

Pas bij 11,5 maand kwam het eerste tandje onder en ongeveer 2 weken later het tweede tandje. En dat is nu nog zo (13 maanden oud). Geduld dus😊

2 jaar geleden

Hier met 11 maanden 8 tanden en 3 kiezen 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Hier sinds 16 december haar 1e tandje (11 ½ maand) en volgens mij zit de 2e er ook aan te komen.. afgelopen dagen koorts, huilerig en diarree…)

2 jaar geleden

Hier komen de kiezen al door. Gepaard met oorpijn helaas.

2 jaar geleden

Reactie op Lentekind23

Hier met 11 maanden 8 tanden en 3 kiezen 🤷🏼‍♀️
Wooo wat bizar veel al!

2 jaar geleden

Met 12 maanden 8 tanden en 4 kiezen 🙈

2 jaar geleden

Inmiddels 14.5 maand en 3 tandjes, 3 in 1 maand tijd, eerste tandje kwam met net iets meer dan 13 maanden haha dusja geduld is een schone zaak.. Verder zie ik niet dat de andere tandjes veel haast hebben.. dus we wachten weer

2 jaar geleden

Met 12 maanden 8 tanden en 4 kiezen 🙈
En daar schaam je je voor?

2 jaar geleden

Absoluut niet! Tis al een hele mond vol voor die leeftijd maar het staat zo schattig 🥰

2 jaar geleden

Zon poppetje hoeft niet meteen te betekenen dat je je schaamt voor iets 😊

2 jaar geleden

Ohnee t aapje weer he 😱

2 jaar geleden

Absoluut niet! Tis al een hele mond vol voor die leeftijd maar het staat zo ...
Oké, duidelijk. 😊 Begreep idd het aapje niet. 😄