91 Reacties
4 jaar geleden
Hier inmiddels weer zo goed als beter, alleen in de nacht nog een verstopte ...
Fijn dat het beter gaat!! Zou inderdaad echt weer proberen een beetje energie op te bouwen. Merk toch wel dat je lichaam een echte klap heb gehad.. Na de wandeling ben ik weer een uur uitgeteld 🤣 Kan niet wachten om weer te ruiken en te proeven elke ochtend hoop ik het weer.. Maar goed niks aan te doen natuurlijk.
4 jaar geleden
Reactie op Kimberly ❤️
Fijn dat het beter gaat!! Zou inderdaad echt weer proberen een beetje energ ...
Ja dat geloof ik wel! Ik werk al jaren als zelfstandige vanuit huis, kantoor op zolder, ene dag loop ik zo de trap op en af en de andere dag ben ik blij als ik er ben..
Zelf heb ik gelukkig alleen geen reuk, smaak nog wel. Dat lijkt me helemaal lastig.
Hoop voor je dat het inderdaad ook snel terug komt!🍀
4 jaar geleden
Reactie op Brownie
Corona kan je ook een 2e keer krijgen
Dat heb ik ook gehoord... Dat het helemaal niet zo is, dat als je het gehad hebt, je het gehad hebt. Je kunt het vaker krijgen...
Dit vind ik dus weer zo’n typisch gevalletje, ze weten totaal niet waar ze over praten. Het is gissen!
4 jaar geleden
Reactie op Brownie
Corona kan je ook een 2e keer krijgen
GGD zei tegen mij dat ze wel vrij zeker wisten dat ik nu voor 8 weken anti stoffen had tegen het virus
4 jaar geleden
Dat heb ik ook gehoord... Dat het helemaal niet zo is, dat als je het gehad ...
Dat is toch logisch....? Niemand weet precies hoe dit virus in elkaar steekt.. Het is er nog geen jaar.. Hoe kunnen ze na zoon korte tijd vertellen hoe het allemaal precies werkt.. Enige wat er verteld kan worden is hoeveel mensen het hebben, en of je met specifieke klachten meer last hebt dan met andere klachten.
't is voor iedreen k. U. 't... Maar T is er nu eenmaal
4 jaar geleden
Ik wordt straks getest... 😔
Ben benauwd, en heb koorts gehad... en moe... Dus ja, het beste is thuis blijven en een test doen... Al ga ik ervan uit dat het benauwde komt omdat de baby nog overdwars en hoog ligt... #34+5💙🤰
maar better safe than sorry of hoe je dat ook zegt...
4 jaar geleden
Reactie op Kimberly ❤️
GGD zei tegen mij dat ze wel vrij zeker wisten dat ik nu voor 8 weken anti ...
GGD zei tegen mij dat het eraan ligt welk soort virus je hebt. Aangezien het virus zich ook muteert. Dus de buurman kan een ander soort coronavirus hebben dan ik heb gehad. Degene die ik heb gehad ben ik immuum voor voor een paar weken, maar het virus van m'n buurman kan me ziek maken... (zo zei die vrouw van de GGD het)
4 jaar geleden
Reactie op LinnieP
Ben benauwd, en heb koorts gehad... en moe... ...
En? Heb je al uitslag??
4 jaar geleden
Reactie op LinnieP
Ben benauwd, en heb koorts gehad... en moe... ...
Heb je de uitslag?
4 jaar geleden
Reactie op LinnieP
Ja ik heb de uitslag! Negatief, pff... Ik werd er zo super zenuwachtig van. ...
Gelukkig geen corona! Hopelijk knap je snel op
4 jaar geleden
Reactie op LinnieP
Ja ik heb de uitslag! Negatief, pff... Ik werd er zo super zenuwachtig van. ...
Dat is fijn! Kun je weer rustig ademhalen... Hihi...
Benauwd lan indd doordat de baby wat hoog ligt... Of net op de verkeerde organen drukt. Ik moet zeggen dat ik dat de hele zwangerschap wel al heb... Had ik bij m’n zoontje ook al! M’n hele lijf anders.