91 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op tulpje24

Ik proef trouwens wel texturen, dus als iets zoets, zout of pittig smaakt. ...
Jup same!

4 jaar geleden

Reactie op Kimberly ❤️

Het gaat niet om de geur en smaak van de baby, maar de angst om de baby str ...
precies!!

4 jaar geleden

Reactie op GFSGK

Ontzettend balen!! Is het nog goed gekomen verder? Ben nu 35 weken en heb h ...
Ik ben nu 2 weken klachtenvrij en het komt langzaam terug, maar nog niet helemaal. Heb kort na Corona nog 2x zure melk gedronken, zonder dat ik het zelf merkte 🤢 vroeg aan mn vriend of hij de melk ook zo ‘fruitig’ vond smaken. Nou die ging dus bijna over zijn nek 😅 Nu proef en ruik ik wel weer iets meer dan toen, dus dat is fijn. Ik moet er wel iets meer bij stilstaan, dan lukt het beter. Maar toen ik eergisteren een babywasje ophing (robijntje Zwitsal) en gisteren die kamer weer binnen liep, rook ik overduidelijk de geur. Dus het komt terug, kan alleen even duren 😊

4 jaar geleden

Reactie op Huismus

Ik ben nu 2 weken klachtenvrij en het komt langzaam terug, maar nog niet he ...
Sorry moet even lachen om de zure melk en je vriend die bijna over de nek ging 🤣

4 jaar geleden

Ik ben met 34,5 week positief getest op corona. Kan er ook nog wel bij. Hoogzwanger. Hoesten, kokhalsneigingen van het maagzuur, benauwd, vermoeid(klacht van zowel zwangerschap als corona), geen geur en smaak meer. Enfin, beter nu dan over 5 weken (bevallen zonder zuurstof lijkt me een hel) en hopelijk heeft die kleine dan ook wat antistoffen! Is de geur en smaak al terug bij de meesten? Dat mis ik nog het meest denk ik! 😣

4 jaar geleden

Reactie op Inetjuhhh

Ik ben met 34,5 week positief getest op corona. Kan er ook nog wel bij. Hoo ...
Ben nu bijna 7 weken verder en sommige dingen ga ik weer proeven als ik weet wat k eet. Lijkt wel of de hersens er ook een groot deel mee te maken heb 😂 Ik ruik helaas nog steeds niks

4 jaar geleden

Reactie op Kimberly ❤️

Ben nu bijna 7 weken verder en sommige dingen ga ik weer proeven als ik wee ...
Same here! Wat bij mij ook werkt is ruiken aan essentiële oliën om je reuk te trainen. Heb een aantal bij Holland en Barrett gekocht en paar keer per dag er aan ruiken. Merk wel dat het helpt!

4 jaar geleden

Reactie op tulpje24

Same here! Wat bij mij ook werkt is ruiken aan essentiële oliën om je reuk ...
Oh ja en daarna kan je ze lekker gebruiken voor in bad of op een brandertje

4 jaar geleden

Reactie op tulpje24

Same here! Wat bij mij ook werkt is ruiken aan essentiële oliën om je reuk ...
Ja die heb ik ook gehaald! Maar had gelezen dat dat niet bepaald goed nu voor je is met de Zwangerschap om aan zulke sterke oliën te ruiken.. Dus wacht er toch even mee tot de kleine geboren is en hou het bij huis tuin keuken dingetjes 🥰

2 jaar geleden

Herkenbaar. Ook corona gehad en nu kleine week uit quarantaine. Geur ook helemaal weg. Niet gedacht dat dat zo vervelend zou zijn. Maar toch een belangrijk zintuig dat je mist. Wel vaker even minder geweest bij verkoudheid maar nooit helemaal weg. Nu 35 weken zwanger en hoop ook echt dat het terug is voor ik bevallen ben. Zou het echt een gemis vinden mijn kleine man niet te kunnen ruiken. En daarbij is de neus ook een belangrijk waarschuwingssysteem voor als er gevaarlijke stofjes zijn, dingen bedorven zijn. Ook mijn smaak is minder waardoor ik echt geen benul heb hoe pittig, zout of zuur iets is. Dus hopelijk binnen een weker weer terug. Want echt veel vervelender dan ik vooraf had kunnen voorstellen. Raar virus. Qua geurtraining ook het een ander over gelezen maar blijft de vraag of dat mag tijdens zwangerschap. Dus zal toch eerst kno arts willen vragen.

2 jaar geleden

Reactie op Lisett91

Ik ben ook positief getest op corona. Sinds donderdag lichte verkoudheidskl ...
Hoi hoi, Ik vroeg me af of alles nog goed is verlopen met corona en bevalling? Ik ben nu 33 weken zwanger en vandaag positief getest. Op internet staan allerlei gekke verhalen over beschadiging van placenta etc, maar volgens de vk kan er niks gebeuren. Ben heel erg benieuwd hoe het gegaan js bij jou en bij andere. :(