12 Reacties
3 jaar geleden
Klinkt hetzelfde als bij ons. Ook sinds zo'n 4 dagen gaat het iedere avond zo en is het paniek als ik weg loop. 'S nachts word die ook niet meer rustig van alleen een tutje en kan hem alleen in slaap wiegen en slapend wegleggen. Ik denk dat het te maken heeft met de bekende slaapregressie. Door alle ontwikkelingen die ze doormaken hebben ze moeite met de slaap en verkorten ze ook hun middagdutjes van 3 naar 2. Je kan hem denk ik alleen maar hierbij steunen en begripvol zijn. Ook dit is een fase haha.
3 jaar geleden
Misschien sprongetje 7, mijn zoontje is ook 9 maanden en zit er vol op in. De sprongetjes worden ook steeds heftiger.
3 jaar geleden
Hier ook savonds drama... Geen tips. Ik laat der soms iets langer huilen als dat ik eerder deed en nu gaat ze soms dan wel slapen.(zie t niet als 10min laten huilen dat kan k niet😀)
Maar soms is t alleen maar huilen en werkt erbij zitten alleen maar of slaapt ze pas laat omdat we der weer even uit halen....
3 jaar geleden
Heeft hier 2,5wk geduurd maar voor mijn gevoel was dat veeeeel langer.. ze was toen 8 maanden, nu 9,5mnd en het is weg
3 jaar geleden
Ons zoontje werd vannacht om 1:15 wakker 😞 hij begon te huilen en als ik hem oppak gaat hij tegen me aan liggen maar valt niet weer in slaap. Heeft 2 uur geduurd voor hij eindelijk weer sliep. Meerdere keren terug in bed gelegd, maar hij begon gelijk histerisch te huilen. Zelfs nog een flesje gegeven..het hielp niet echt..iemand die dit herkent?
Wij hebben wel vaker dat hij wakker wordt en begint te huilen, maar vaak kan ik hem dan oppakken en valt hij gelijk in slaap, of hij heeft honger en slaapt weer na het flesje..
3 jaar geleden
Reactie op Es84VH
Ons zoontje werd vannacht om 1:15 wakker 😞 hij begon te huilen en als ik ...
Yap was hier afgelopen nacht ook feest. Hopelijk vannacht wat meer slaap.
Collega op mijn werk zei dat ze misschien al wel kiezen krijgt 😩. Daar heeft ze dan last van en dus wil ze mama, soms is papa ook goed, maar meestal niet. Ik heb een matras op haar kamertje naast haar ledikant gelegd. Als ze het even niet alleen kan ga ik er naast liggen slapen. Werkt goed.
3 jaar geleden
Reactie op Li88
Yep.. hier ook regelmatig zulke nachten.. maar 2 nachten geleden ook echt o ...
Ja het zou tandjes kunnen zijn..ik zat ook al te denken aan verlatingsangst. Hij wordt wakker en kan dan niet meer slapen. Hij begint dan te huilen en stopt alleen als ik hem oppak.