6 Reacties

2 jaar geleden

Hier onderrug pijn, hoofdpijn en ook vaak eentonig qua emoties. En oh ja, vaak vergeetachtig (nog steeds).. denk omdat ik het dan zo druk heb met de kids. Ik zeg altijd dat ik er niks aan kan doen en dat ik zo ben nadat ik ben bevallen. Er is nl wel een groot verschil tussen voor-en na de bevalling. Heb ook helpen bij psycholoog, maar heeft niet al te veel geholpen. Denk dat het ook komt omdat je alles zelf doet? Heb je wel iemand die je kan helpen bij bepaalde dingen? Misschien dat dat helpt? Ik heb dat namelijk niet en als ik dat al zo hebben, zou ik ook al een heel ander mens zijn. Je doet het goed hoor mama, daar mag je sowieso trots op zijn! Het is niet niks een alleenstaande moeder zijn ❣️🍀

2 jaar geleden

Misschien kun je een keer naar de huisarts gaan. Je hebt een zwaar beroep en een zwaar leven alleen met een kindje van 16 maanden. Het klinkt een beetje alsof je lichamelijk overbelast bent en ook mentaal misschien wel. Vanwege de migraine die je beschrijft. Je moet als single moeder ook voor jezelf zorgen. Je moet niet thuis komen te zitten met een burnout. Heel veel sterkte Groetjes Een single moeder van ook een december 2020 baby

2 jaar geleden

Reactie op TwinGirlsMom

Hier onderrug pijn, hoofdpijn en ook vaak eentonig qua emoties. En oh ja, v ...
Ja vergeetachtig ben ik ook heel erg sta soms wel 2 minuten na tedenken met wat ik dan bezig was bijvoorbeeld en nee verder doe ik het echt alleen heb niet echt een familie waar ik op kan bouwen

2 jaar geleden

Reactie op KittensCat

Misschien kun je een keer naar de huisarts gaan. Je hebt een zwaar beroep e ...
Dankje mama🤗❤

2 jaar geleden

Ik heb een Orthomoleculaire therapeut in de hand genomen. Heeft mij heel veel geholpen in energie en mentale gezondheid.

2 jaar geleden

Ik zou even naar een fysiotherapeut gaan. Ik denk dat een fysio zal zeggen dat je buikspieren & rugspieren moet trainen, zijn wss wat verzwakt door zwangerschap. Maar dat is een gokje van mij.