18 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op ashleykx
Mijn zoontje heeft dit als er weer eens tanden doorkomen!
Mijn dochter precies zo
3 jaar geleden
Komen er mss tandjes door? Dat schijnt ook een hoop te kunnen doen met de ontlasting... Merk bij mijn zoontje in ieder geval vaker dunne poep nu er een tandje doorbreekt. Zolang je zoontjebl vrolijk en alert blijft, zou ik het gewoon nog even aanzien. Zal dan wel niks zijn om je zorgen om te maken:)
3 jaar geleden
Onze zoon ook! Al 3 dagen spuitluiers, maar verder topfit en vrolijk. Zat me ook al af te vragen of het naast tandjes iets anders kon zijn..
3 jaar geleden
Vervelend! Drinkt en eet hij verder normaal, niet spugen erbij? Toen marije een buikvirus had, kreeg ze koorts, spugen en daarna diarree. Wij kregen het ook, dus het waren zeker geen tanden. De luiers stonken ook echt naar zon gore eilucht. Terwijl tandenluiers vooral zuur zijn
3 jaar geleden
Onze dochter heeft ook zeker een week last gehad van diarree. Ons is ORS geadviseerd, te koop bij drogisterij om uitdroging te voorkomen en vitamines in het lichaam te behouden
3 jaar geleden
Reactie op humilitas
We zitten nu in week 3. Inmiddels 2 (diarree) luiers per dag. Drinkt goed. ...
Ach ja dat lijkt mij ook. Heb je tussendoor nog contact gehad met de HA en wat vindt die hier van?
Sterkte!! 🤗🍀
3 jaar geleden
Onze dochter heeft nu ook al een paar dagen aanhoudend diarree, soms wat dikkere ontlasting tussendoor. Ze heeft inmiddels al 2 ondertanden en 4 boventanden. Verder niet ziek of zo. En ik zie nog geen nieuwe tandjes doorkomen.