18 Reacties

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft dit als er weer eens tanden doorkomen!

3 jaar geleden

Reactie op ashleykx

Mijn zoontje heeft dit als er weer eens tanden doorkomen!
Mijn dochter precies zo

3 jaar geleden

Komen er mss tandjes door? Dat schijnt ook een hoop te kunnen doen met de ontlasting... Merk bij mijn zoontje in ieder geval vaker dunne poep nu er een tandje doorbreekt. Zolang je zoontjebl vrolijk en alert blijft, zou ik het gewoon nog even aanzien. Zal dan wel niks zijn om je zorgen om te maken:)

3 jaar geleden

Onze zoon ook! Al 3 dagen spuitluiers, maar verder topfit en vrolijk. Zat me ook al af te vragen of het naast tandjes iets anders kon zijn..

3 jaar geleden

Dank je wel dames! Fijn om te lezen dat het ook bij jullie al een tijdje aan de gang is.

3 jaar geleden

Vervelend! Drinkt en eet hij verder normaal, niet spugen erbij? Toen marije een buikvirus had, kreeg ze koorts, spugen en daarna diarree. Wij kregen het ook, dus het waren zeker geen tanden. De luiers stonken ook echt naar zon gore eilucht. Terwijl tandenluiers vooral zuur zijn

3 jaar geleden

Hier rota virus gehad met op het het toppunt 11 diarree luiers. Vooral de billen goed smeren, veel vocht aanbieden en het gewone eetpatroon proberen te volgen. Komt goed, echt

3 jaar geleden

Hoe gaat het nu met je baby?

3 jaar geleden

Onze dochter heeft ook zeker een week last gehad van diarree. Ons is ORS geadviseerd, te koop bij drogisterij om uitdroging te voorkomen en vitamines in het lichaam te behouden

3 jaar geleden

Hoe gaat het nu met je baby?
We zitten nu in week 3. Inmiddels 2 (diarree) luiers per dag. Drinkt goed. Maar de aanhoudende diarree is toch wel een zorg.

3 jaar geleden

Reactie op humilitas

We zitten nu in week 3. Inmiddels 2 (diarree) luiers per dag. Drinkt goed. ...
Sterkte 😥

3 jaar geleden

Reactie op humilitas

We zitten nu in week 3. Inmiddels 2 (diarree) luiers per dag. Drinkt goed. ...
Ach ja dat lijkt mij ook. Heb je tussendoor nog contact gehad met de HA en wat vindt die hier van? Sterkte!! 🤗🍀

3 jaar geleden

Ach ja dat lijkt mij ook. Heb je tussendoor nog contact gehad met de HA en ...
Dank je 🥰 Ja, we hebben contact gehad. Omdat hij goed blijft drinken moeten we het aankijken.

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft er ook momenteel laat toevallig net topic over geopend zag de jouwe wat latee. Alleen bij hem is zijn eetlust wat weg. Ik begrijp je zorgen. Ik geef tijmthee om het een beetje te verhelpen..

3 jaar geleden

Na 3 weken én de komst van tandje nummer 6 is het eindelijk voorbij 🥲

3 jaar geleden

Bij ons heeft het ook een week geduurd. 1ste dag ook overgeven. Verdere hele week geen eetlust en dikke diarree. Maar nu weer helemaal zichzelf na een week

3 jaar geleden

Onze kleine ook al een week momenteel. Ze heeft nog geen tanden, wellicht komen de eerste nu door? We voelen niks. Daarnaast laat ze het eten ook vaker staan, terwijl ze normaal zo'n vreetzak is. 🤭

3 jaar geleden

Onze dochter heeft nu ook al een paar dagen aanhoudend diarree, soms wat dikkere ontlasting tussendoor. Ze heeft inmiddels al 2 ondertanden en 4 boventanden. Verder niet ziek of zo. En ik zie nog geen nieuwe tandjes doorkomen.