Wat een verschikking, mijn kleintje heeft al 8 maanden reflux! We hadden het redelijk onder controle met jbpm totdat die kleine meer ging bewegen… elke dag is het meerdere keren raak en ligt ze vaak in haar eigen kots te spelen… De wasmachine draait overuren en vocht houdt ze moeilijk binnen. Ook wordt ze beperkt in haar doen en laten want tja na 3 golven spuug zetten wij haar toch weer terug in dr wippertje. En lekker gek doen met je kindje? Nee hoor dat kan hier niet want als je ook maar iets té druk doet dan vliegt het kots om je oren…
Ze spuugt als;
- Ze op haar buik ligt
- Ze in de kinderstoel zit
- Op de fiets.. leuk zo’n golf kots langs je benen
- Ook nog steeds nu we meer vaste voeding geven
- Ze op een bijtring kauwt…
- Direct na een fles/maaltijd of 1/2/3 uur daarna
Ze groeit daarentegen goed, is meestal vrolijk en vaak lijkt ze er geen last van te hebben. Daarom doet de huisarts hier niks mee… wat ik ook kan begrijpen want je gaat geen medicijnen geven als de baby er geen last van schijnt te hebben.
Maar ondertussen merk ik dat mijn breaking point eraan komt en ik hier niet meer tegen kan. Alles staat in het teken van kots! Is er iemand met dezelfde ervaring??? Is er licht aan het eind van de tunnel??? I NEED SOME SUPPORT :(, want het leuke is er wel vanaf..