93 Reacties
3 jaar geleden
Ten eerst: gefeliciteerd met de zwangerschap 😘
Ik heb zelf pcos en een vertraagde schildklier. Ik slik voor mijn schildklier ook medicijnen. In de zwangerschap is dat opgehoogd en nu in december zijn ze weer naar het normale gebracht. Zolang je goed onder controle staat kan er weinig mis gaan, altijd goed luisteren naar je eigen lichaam.
3 jaar geleden
Lieve wenmich, Gefeliciteerd! Ondanks dat het dicht op elkaar is, ben ik blij voor je dat het zo snel op de natuurlijke manier is gelukt en dat je niet weer 8 jaar hebt hoeven wachten! Ik hoop dat je je goed voelt en dat alles zorgeloos gaat verlopen 😘
3 jaar geleden
Reactie op Larissa
Ten eerst: gefeliciteerd met de zwangerschap 😘
Ik heb zelf pcos en een ve ...
Dank je wel!! Ja ik heb altijd onder controle gestaan.. maar was blijkbaar niet genoeg voor ons.. Maar erg blij dat het eindelijk gelukt was. En nu heel dankbaar voor dit wonder kindje❤
3 jaar geleden
Gefeliciteerd! Dat alles goed mag blijven gaan🤗 hier het bewust een beetje in de gaten gehouden want binnen een jaar de 2e was mij toch net iets te snel🙈
3 jaar geleden
Gefeliciteerd!! Van een lange weg om zwanger te raken naar dubbel geluk in korte tijd. Heel veel plezier en succes!! 😀🎉🍀
3 jaar geleden
Reactie op Tyshi
Dank je wel!!
Ja ik vind dit ook heel snel.. maar het is nou eenmaal zo en ...
Haha dat klopt zeer zeker🤣. Ben benieuwd of het ons zonder hulp gegund is🤭 gaan nu in ieder geval niet meer opletten
3 jaar geleden
Reactie op Beckers 92
Haha dat klopt zeer zeker🤣. Ben benieuwd of het ons zonder hulp gegund is� ...
Nee naar zo veel jaar had ik ook zoiets van ga echt niet aan de pil of etcetera. Het lukt toch niet zomaar.. spannend hoor je weet maar nooit!🍀
Wij hebben morgen de eerste echo dus ben heel benieuwt 😊
3 jaar geleden
Oh wat leuk wij hebben over de 2 ook 7 jaar gedaan leeftijd er tussen de 2 broers is nu 10 jaar wel ontzettend leuk zijn ze samen maar zelf hoop ik ook dat dit bij mij zal gebeuren hihi wil er toch nog graag 1 bij zelf nu 35 dus wil ook niet lang wachten kwa leeftijd en wij gebruiken ook niks idd omdat bij deze zo lang heeft geduurd 3 dagen geleden voor het eerst pas ongesteld geworden had jij toen ook al een mestratie gehad of toen nog helemAl niet het heeft bij mij 4 maanden geduurd voor dat het pas kwam maar geniet van he zwangerschap je bent gezegend 🥰