93 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Tyshi

Nee naar zo veel jaar had ik ook zoiets van ga echt niet aan de pil of etce ...
O God de eerste maand niet meer aan het opletten en werd ik toch niet ongesteld😱 vanochtend voor de vorm getest, aangezien hij zaterdag negatief was. Was hij nu gewoonweg positief!! We zijn gewoon in shock!

3 jaar geleden

Oh wauw super gefeliciteerd en lekker genieten

3 jaar geleden

Gefeliciteerd!

3 jaar geleden

Reactie op Beckers 92

O God de eerste maand niet meer aan het opletten en werd ik toch niet onges ...
Gefeliciteerd! Hoelang zit er bij jullie dan tussen straks?😄

3 jaar geleden

Reactie op Tyshi

Gefeliciteerd! Hoelang zit er bij jullie dan tussen straks?😄
14 maanden zit er dan tussen😅 we zijn echt nog steeds in shock🙈 mijn manager schiet mij af🙈😅 ben het team net weer een beetje op de rit aan het krijgen

3 jaar geleden

Gefeliciteerd! Hoe is het inmiddels met je en icm medicatie? Zelf ook alweer zwanger 16 weken zit straks 11 maanden verschil tussen😳🙈 Hoever ben jij inmiddels je hebt wss je echo al gehad?

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Gefeliciteerd! Hoe is het inmiddels met je en icm medicatie? Zelf ook alwe ...
Jij ook gefeliciteerd! Ik ben gisteren de termijn echo gehad ik ben vandaag 10 weken en 5 dagen. Ook pittig 11 maanden.. maar het is alles waard.. mn schildklier is nog niet helemaal onder controle maar word nu om de 4 weken bloedgeprikken dus komt vast goed😊

3 jaar geleden

Reactie op Beckers 92

14 maanden zit er dan tussen😅 we zijn echt nog steeds in shock🙈 mijn mana ...
Haha al verteld? Ik heb het vandaag verteld en ze reageerden heel erg leuk! Vooral omdat ze mijn voorgeschiedenis weten natuurlijk. Dus ben er blij me haha

3 jaar geleden

Reactie op Tyshi

Jij ook gefeliciteerd! Ik ben gisteren de termijn echo gehad ik ben vandaag ...
Bijzonder weer he! Hopelijk voel je je goed en gelukkig word alles goed in de gaten gehouden!😊

3 jaar geleden

Reactie op Tyshi

Haha al verteld? Ik heb het vandaag verteld en ze reageerden heel erg leuk! ...
Nee we hebben het nog niet verteld. Willen eerst de eerste echo gehad hebben (17 juni) voordat we het vertellen. Ik voel mij zo goed dat ik beetje bang ben dat het niet goed zit. Één vriendin weet het wel, maar dat is omdat onze kindjes precies even oud zijn en ik daar van de week op bezoek was. Op dat moment gingen ze op gegeven moment beiden huilen en zei ze stel je voor als je 2 Zou hebben hoe moet je dat doen? Nou ik was niet adrem genoeg en toen had ze het al door🙈 Ze sprong zowat uit haar vel van vreugde, dat deed mij wel heel goed. Ben zo bang dat we commentaar krijgen dat het te snel is. Maar anderzijds interesseert het mij ook helemaal niks

3 jaar geleden

Tot onze grote schrik zijn we er gister achter gekomen dat ik weer in verwachting ben. Ik had dit totaal niet verwacht omdat ik pcos heb, en ik ben gewoon aan de pil. Volgende week vrijdag hebben we de eerste echo, ik kijk er wel naar uit maar ben nog steeds in schok !

3 jaar geleden

Reactie op Larissa

Tot onze grote schrik zijn we er gister achter gekomen dat ik weer in verwa ...
Gefeliciteerd 🤩❤️ kan me voorstellen dat je in shock bent maar ik geloof er oprecht in dat alles met een reden gebeurd! Geniet van je zwangerschap ❤️

3 jaar geleden

Reactie op Larissa

Hoe mooi dat het je nog eens gegund is!!!!

3 jaar geleden

Reactie op Beckers 92

Nee we hebben het nog niet verteld. Willen eerst de eerste echo gehad hebbe ...
Ik heb mij beide zwangerschappen de eerste weken niet zwanger gevoeld. En bij deze zwangerschap nog steeds niet. Het wil dus echt niks zeggen! Spannend hoor die eerste echo! En als het je niet lekker zit gewoon bellen als je niet eerder terecht kan. Doen D dan vast niet moeilijk over. Haha leuk he die reacties! Onze vrienden en familie zijn nu ook allemaal op de hoogte.. erg leuke reacties gehad😊

3 jaar geleden

Reactie op Larissa

Van harte gefeliciteerd! Wat een enorme verassing.. zo zie je maar weer je kunt jaren bezig zijn voor nummer 1 en nummer 2 kan zich zo melden.. laat je weten hoe de echo gegaan is?

3 jaar geleden

Reactie op Tyshi

Ik heb mij beide zwangerschappen de eerste weken niet zwanger gevoeld. En b ...
Ja ik de vorige keer dus wel dat ik echt misselijk was, maar denk bijna dat het komt door de clomid wat ik de vorige keer had. Nee wil niet eerder gaan, want ben dan bang dat het dan te vroeg is en geen hartslag zien. Terwijl het dan wel goed zit. Zou ik mij voor niks druk zijn het maken

3 jaar geleden

Reactie op Larissa

Gefeliciteerd! Lijkt mij ook schrikken als je er niet mee bezig bent, maar wel fijn dat je ondanks de pcos zwanger bent geworden. Ik vond het wel een heel fijn gevoel dat mijn lichaam het ook natuurlijk kan

3 jaar geleden

Reactie op Beckers 92

Ja ik de vorige keer dus wel dat ik echt misselijk was, maar denk bijna dat ...
Ja, dat is idd het risico van eerder gaan.. ik snap je. Als je geweest bent laat je dan wat weten?

3 jaar geleden

Reactie op Tyshi

Ja, dat is idd het risico van eerder gaan.. ik snap je. Als je geweest bent ...
Zal ik doen! 😊 vandaag over precies 2 weken zijn we 4 uurtjes geleden geweest! Zit nu in centerparcs met vrienden, maar volgens mij hebben ze niks door🙈🤭

3 jaar geleden

Hoe is jullie eerste echo verlopen ? Wij hebben die van ons afgelopen vrijdag gehad en zoals nu geschat verwachten we 1 feb nr2