93 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Larissa

Hoe is jullie eerste echo verlopen ? Wij hebben die van ons afgelopen vrijd ...
Ik heb toevallig vandaag mijn 20 weken echo gehad alles was gezond en goed en we mogen een meisje krijgen 💖 Om en om meisje-jongen-meisje super leuk🥰

3 jaar geleden

Reactie op Beckers 92

Zal ik doen! 😊 vandaag over precies 2 weken zijn we 4 uurtjes geleden gewe ...
Wij hebben onze 13 weken echo gehad vorige week. Dit is het zelfde als de 20 weken echo maar word later het jaar pas vergoed. Alles zag er goed uit. 5 juli weer een echo omdat we erg benieuwd zijn naar het geslacht. Zelf denken we een jongen en zijn 18 december uitgerekend

3 jaar geleden

Reactie op Larissa

Hoe is jullie eerste echo verlopen ? Wij hebben die van ons afgelopen vrijd ...
Ahh zo leuk!! Gefeliciteerd 😘

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Ik heb toevallig vandaag mijn 20 weken echo gehad alles was gezond en goed ...
Super leuk! Gefeliciteerd!❤

3 jaar geleden

Reactie op Tyshi

Wij hebben onze 13 weken echo gehad vorige week. Dit is het zelfde als de 2 ...
Is dat dan ook een hele medische check? Ben nieuwsgierig ik had met 12 weken een termijn echo maar dat word sowieso gelijk vergoed en is alleen om te bepalen hoe ver je bent. Of kom je van België dat het daar misschien anders gaat? Leuk zeg nog even wachten spannend! Heb je al een jongetje of meisje?

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Ik heb toevallig vandaag mijn 20 weken echo gehad alles was gezond en goed ...
Gefeliciteerd 💖

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Is dat dan ook een hele medische check? Ben nieuwsgierig ik had met 12 weke ...
Heey nee kom uit Nederland. Dit word als het goed is vergoed vanaf juli? Of december weet niet meer zo goed maar als je het op Google in typt zie je al veel informatie. Het is eigenlijk het zelfde als de 20 weken echo ze kijken naar de aanleg van alle organen en als de voetjes recht staan enz. Wij moesten er 100 euro voor betalen maar het is het waard. Mocht er een heel ernstige afwijking zijn dan heb je nog even om na te denken over wat jr wilt en na een 20 weken echo moet je al snel beslissen. Termijn echo doen ze bij ons nu met 10 weken als je de 13 weken echo neemt.

3 jaar geleden

Reactie op Tyshi

Heey nee kom uit Nederland. Dit word als het goed is vergoed vanaf juli? Of ...
Oh wat goed hier hebben ze het met mij niet over gehad en zelf ook nooit van gehoord. Gelukkig was mijn 20 weken echo helemaal in orde maar indd als er wat is hoor je dat liever eerder uiteraard als het al mogelijk en zichtbaar kan zijn.

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Oh wat goed hier hebben ze het met mij niet over gehad en zelf ook nooit v ...
Idd je hebt gelukkig een goede echo gehad😊 ze moeten er wel speciaal voor opgeleid worden geloof ik dus misschien is dat de reden dat ze het bij jou nog niet doen?

3 jaar geleden

Reactie op Tyshi

Idd je hebt gelukkig een goede echo gehad😊 ze moeten er wel speciaal voor ...
Zou heel goed kunnen hopelijk worden er steeds meer opgeleid voor toekomstige mammas dan🤗

3 jaar geleden

Hier vandaag de echo! Hartje klopt en gelukkig maar eentje🤭. Geschatte datum is nu 23 januari (2 daagjes eerder dan ik zelf gerekend had). 5 juli in de avond de volgende echo en krijg ik de definitieve datum🥰

3 jaar geleden

Reactie op Beckers 92

Hier vandaag de echo! Hartje klopt en gelukkig maar eentje🤭. Geschatte dat ...
Gefeliciteerd!🤗

3 jaar geleden

Reactie op Beckers 92

Hier vandaag de echo! Hartje klopt en gelukkig maar eentje🤭. Geschatte dat ...
Gefeliciteerd! Super🥰 5 juli hebben wij ook een echo geslachts bepaling haha leuk hoor😘

3 jaar geleden

Reactie op Tyshi

Gefeliciteerd! Super🥰 5 juli hebben wij ook een echo geslachts bepaling ha ...
Wat toevallig! Hier wordt hij waarschijnlijk weer een verrassing🙈😅 hopelijk kan ik het de 2e x beter aan🙈 verrekte nieuwsgierigheid

3 jaar geleden

Reactie op Tyshi

Gefeliciteerd! Super🥰 5 juli hebben wij ook een echo geslachts bepaling ha ...
Hoe was jullie echo? 😊 Ik heb weer net zo'n stuiterbal als de vorige keer in mijn buik🙈 kind lag bijna niet stil😅

3 jaar geleden

Mijn echo was goed vanavond weten we wat het word.. spannend!! Hier ook al een stuiterbal hahaha leuk om te zien he.

3 jaar geleden

Reactie op Tyshi

Mijn echo was goed vanavond weten we wat het word.. spannend!! Hier ook al ...
Ben benieuwd wat je mag verwachten! Spannend weer!

3 jaar geleden

Reactie op Tyshi

Mijn echo was goed vanavond weten we wat het word.. spannend!! Hier ook al ...
Haha jup, super leuk! Werd ingeschat dat deze keer de placenta aan de achterzijde zou liggen, dan zou ik deze keer geen stootkussen hebben😅

3 jaar geleden

Ben benieuwd wat je mag verwachten! Spannend weer!
Het word een jongen🥰

3 jaar geleden

Reactie op Beckers 92

Haha jup, super leuk! Werd ingeschat dat deze keer de placenta aan de achte ...
Ohh ja ik heb hem ook weer achter.. haha