93 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Tyshi

Het word een jongen🥰
Gefeliciteerd!!!

3 jaar geleden

Reactie op Tyshi

Ohh ja ik heb hem ook weer achter.. haha
Ik had hem de vorige keer aan de voorkant liggen, maar voelde nog heel veel en de bobbels kwamen gewoon naar buiten hoor🙈🤣

3 jaar geleden

Reactie op Tyshi

Het word een jongen🥰
En echte jongensmama🥰

3 jaar geleden

Reactie op Beckers 92

Ik had hem de vorige keer aan de voorkant liggen, maar voelde nog heel veel ...
Haha ja m'n schoonzusje ook.. en je ziet het echt heel duidelijk bewegen🤩

3 jaar geleden

Reactie op Tyshi

Het word een jongen🥰
Gefeliciteerd 💙

3 jaar geleden

Gisteren hebben we een echo gehad. Nu 11 week & 2 dagen in verwachting. 10 augustus hebben wij de geslachtsbepaling 💙💖 Ik kan nu al niet wachten🥰🥰

3 jaar geleden

Reactie op Tyshi

Het word een jongen🥰
Gefeliciteerd💙

3 jaar geleden

Reactie op Larissa

Gisteren hebben we een echo gehad. Nu 11 week & 2 dagen in verwachting. ...
Oehh spannend🤗 wanneer ben je uitgerekend?

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Oehh spannend🤗 wanneer ben je uitgerekend?
1 feb

3 jaar geleden

Kun je zwanger zijn als je nog fulltime borstvoeding geeft, nog geen menstruatie hebt gehad sinds de bevalling en precies 1x seks hebt gehad sinds de bevalling. Oh en als je 4 jaar geleden onvruchtbaar bent verklaard en de oudste straks 2,5 is als de derde geboren wordt 😅. Asking for a friend. Geintje natuurlijk. Weet ook wel dat t kan. Kan t alleen niet geloven. Ook leuk als de verloskundige straks vraagt naar de eerste dag van je laatste menstruatie.

3 jaar geleden

Reactie op Fitzdex

Kun je zwanger zijn als je nog fulltime borstvoeding geeft, nog geen menstr ...
Wauw! Dat zal wel een hele grote verrassing zijn! Gefeliciteerd🤗🤗

3 jaar geleden

Reactie op Fitzdex

Kun je zwanger zijn als je nog fulltime borstvoeding geeft, nog geen menstr ...
Dat wordt een clearblue met wekenindicator halen 🙈🤣 alhoewel is het ook de weken tellen tot de dag van seks plus 2 weken 🤭🤭. Ik ben nu wel benieuwd of je echt zwanger bent🙈

3 jaar geleden

Reactie op Beckers 92

Dat wordt een clearblue met wekenindicator halen 🙈🤣 alhoewel is het ook d ...
Zeker echt zwanger, one lucky shot was t. Vandaag bij de verloskundige geweest. Helaas een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Vrijdag naar t ziekenhuis om meer duidelijkheid te krijgen over t vervolg 😢. Ondanks dat het een verrassing was met een best beroerde planning, was ik toch al aan het wennen aan het idee en is dit toch verdrietig.

3 jaar geleden

Reactie op Fitzdex

Zeker echt zwanger, one lucky shot was t. Vandaag bij de verloskundige gewe ...
Ach nee wat naar! Ik snap dat het in eerste instantie wennen is dat je ontdekt dat je weer zwanger bent. Maar vervolgens ga je aan het idee wennen en nu krijg je dit weer op je bordje. Hoe oneerlijk kan het zijn. Veel sterkte, ik denk aan je!

3 jaar geleden

Reactie op Fitzdex

Ah nee heel veel sterkte, ook voor je partner! Logisch dat je al aan het idee was het wennen!

3 jaar geleden

Reactie op Fitzdex

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Wat een emotionele achtbaan zullen jullie nu in zitten.

3 jaar geleden

Reactie op Fitzdex

Sterkte🥀 snap het heel goed dat na de schrik na een tijdje het toch gaat wennen en dan moet je daarna weer een tegenslag verwerken😪 geniet van je kindjes en hopelijk als je dit zelf wilt kun je in de toekomst weer genieten van een 3de wondertje

3 jaar geleden

Reactie op Fitzdex

Heel veel sterkte gewenst!

3 jaar geleden

Hoe gaat het met alle zwangere dames? En de warmte pff... ik vind het zelf al best pittig worden moet ik zeggen...

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Hoe gaat het met alle zwangere dames? En de warmte pff... ik vind het zelf ...
Ik deed gisteren zowat een dansje toen het eindelijk warm was🙈 mij breekt hoofdzakelijk de vermoeidheid op icm druk op het werk, maar gelukkig na vandaag vakantie🥳. Ik merk wel dat mijn buik qua groei 5 weken voor ligt tov de vorige keer, maar het gewicht gelukkig niet🤭. Nu weet ik ook weer waarom ik zwanger zijn zo niet leuk vond .... alles wat je niet mag.... ik word er gek van.