14 Reacties
2 jaar geleden
Wat goed/knap dat je alleen bent gegaan! Is toch weer een mooie behaalde mijlpaal 鈽猴笍
Ik ga er regelmatig met de kleine man alleen op uit. Zwembad, dierentuin, kinderboerderij, bibliotheek, samen lunchen, ballorig of een andere indoorspeeltuin. Sommige dingen is even een geplan qua hoe en wat maar komt tot nu toe altijd goed.
2 jaar geleden
Reactie op LMR
Wat goed/knap dat je alleen bent gegaan! Is toch weer een mooie behaalde mi ...
Nou wat lief dankjewel! Eigenlijk vraag ik standaard vriendinnen mee en nu liep het even zo maar vond het eigenlijk hartstikke heerlijk gewoon de aandacht alleen voor mijn zoontje.
Wat leuk zeg! Ik ga het onthouden 馃グ
2 jaar geleden
Ohw samen lunchen, je brengt mij op een idee leuke mama!!
Hier:
Kinderboerderij
Tuincentrum met koffiemomentje (dat dan weer wel 馃槉)
Museum
Bibliotheek
2 jaar geleden
Lunchen ben ik nog nooit alleen wezen doen met m'n dochtertje (bijna 1.5 jaar) maar we gaan wel winkelen, boodschappen, speeltuin, wandelen, kinderboerderij, naar het zwembad en naar de efteling (abonnement)
2 jaar geleden
Samen lunchen heb ik ook een keertje gedaan, dat was super leuk. Verder babyzwemmen, naar de speeltuin, naar de bieb voor een babyactiviteit, baby en mamayoga (toen was ze nog veel jonger wel).Alleen op pad met marije geeft mij een bepaald soort zelfvertrouwen, lastig te omschrijven, maar heel fijn
2 jaar geleden
Reactie op Mamavanmarije
Samen lunchen heb ik ook een keertje gedaan, dat was super leuk. Verder bab ...
Dat zelfsvertrouwensgevoel wat jij zegt ervaarde ik ook! Vandaar dat ik dacht, wat is nog meer leuk om te doen 馃槉
2 jaar geleden
Reactie op mooni
Naast de standaard dingen als winkelen en opviste gaan, gaan wij samen naar ...
Is dat ook al leuk als je kindje nog niet loopt?
2 jaar geleden
Yes ik doe alles alleen met hem en vraag juist nooit mensen mee die tikken bij op de vingets van waarom vraag je ons niet mee nouhh uhmm geen idee eigenlijk