13 Reacties

één jaar geleden

Zo herkenbaar! Al ruim een jaar lang moet alles open en dicht🤣 tegenwoordig zegt hij het er ook bij "dit". Ja schat, hij zit dicht. Een oplossing heb ik niet... laat hem meestal z'n gang eigenlijk maar gaan.

één jaar geleden

Open en dicht en sinds een week alle lampen knoppen waar ze bij kan, aan en uit 100x tis net een disco bij ons thuis🤣

één jaar geleden

Heel herkenbaar! Toen hij jonger was hebben we hem het Ikea keukentje cadeau gegeven en steeds gezegd ‘dit zijn jouw deurtjes, die mogen open en dicht’ en de deurtjes van de boekenkast staat al een jaar de kinderwagen voor als barricade 😅 nu heeft hij de deurklinken ontdekt en gaat hij steeds de deur naar de gang en wc open en dicht doen maar ik laat hem dat maar gewoon doen 🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Dit heeft onze zoon een paar maanden geleden gehad. We hebben een zachte stop boven om de deur geklemd en hem laten doen. Na een paar dagen was de nieuwigheid eraf en hij is inmiddels heel voorzichtig met deuren open en dicht doen. Houdt zijn handen mooi tegen de deur ipv ertussen.

één jaar geleden

Reactie op Lauva

Dit heeft onze zoon een paar maanden geleden gehad. We hebben een zachte s ...
Dat laatste vind ik stom genoeg nog het ergste haha. Mijn zoontje doet dit dus al een ruim jaar en vanaf dag 1 op de juiste manier. Ik merk dat ik er daardoor amper oog voor heb en soms denk laat het maar eens (een klein beetje) misgaan dat hij merkt dat het geen speelgoed is.

één jaar geleden

Reactie op newmommy😍

Dat laatste vind ik stom genoeg nog het ergste haha. Mijn zoontje doet dit ...
Wat is nou je probleem met dat hij de deur open en dicht doet?

één jaar geleden

Reactie op Justsuus

Wat is nou je probleem met dat hij de deur open en dicht doet?
Dat het super irritant is als elke deur open en dicht moet 100x en hij vervolgens boos wordt als hij dat niet mag doen. Een deur is geen speelgoed.

één jaar geleden

Oh, ik zie er geen kwaad in. Waarschijnlijk is de lol er dan ook zo vanaf.

één jaar geleden

Reactie op Justsuus

Oh, ik zie er geen kwaad in. Waarschijnlijk is de lol er dan ook zo vanaf.
😂😂 als het zo zou werken met peuters zou het prachtig zijn, maar helaas als je begint met dat je er geen kwaad in ziet (deden wij ook niet) wordt het enkel steeds leuker blijkbaar.

één jaar geleden

Reactie op newmommy😍

😂😂 als het zo zou werken met peuters zou het prachtig zijn, maar helaas a ...
Toch weer duidelijk dat iedere peuter anders is hé . Een deur is om open en dicht te doen dus dat gaat top 🤣

één jaar geleden

Reactie op Justsuus

Toch weer duidelijk dat iedere peuter anders is hé . Een deur is om open e ...
Wel heel fijn met de huidige energieprijzen dat hij zijn steentje bijdraagt😜…de deuren eindigen namelijk wel allemaal dicht (voor hij naar beneden gaat moet elke deur van hem dicht 😂)

één jaar geleden

Reactie op newmommy😍

Wel heel fijn met de huidige energieprijzen dat hij zijn steentje bijdraagt ...
Hier idem, helemaal top. Doe je dat niet, ontstaat er error in die koppies. Als je het heel vervelend vind, draai je de klink een kwartslag.

één jaar geleden

Reactie op newmommy😍

Dat het super irritant is als elke deur open en dicht moet 100x en hij verv ...
Ik deed het heel veel met hem toen hij een ongeveer een jaar oud was. Heel de tijd “open” … en .. “dicht!”, hij is totaal niet geïnteresseerd in deuren, dus misschien heb ik mezelf daarmee ergens voor behoed 🤣 Maar ik zou het ook gewoon laten. Wat ze in die kleine koppies fascinerend vinden, dat snappen wij niet. Voor mijn zoontje zijn het wieltjes. ALLE wieltjes. Vreemde Scooterwielen geparkeerd voor de ah. Winkelwagen wieltjes. Kinderwagen wieltjes. Mijn fietswiel voor de deur. Ik laat hem gewoon zijn gang gaan zolang er niks gevaarlijks kan gebeuren.