12 Reacties

3 jaar geleden

volg even mee

3 jaar geleden

Op blote voetjes laten ? Doe ik hier wel. In huis heeft ze nooit sokjes of schoenen aan

3 jaar geleden

Reactie op Carolien78

Op blote voetjes laten ? Doe ik hier wel. In huis heeft ze nooit sokjes of ...
Haha ja dat doe ik ook, heb zelf ook bijna nooit sokken aan maar mn vriend vind dat maar bijzonder en trekt hem steeds zn sokjes aan of geeft mij op m'n kop🤣

3 jaar geleden

Ik volg mee. Kan weinig met goede anti slip vinden😶

3 jaar geleden

Reactie op Carolien78

Op blote voetjes laten ? Doe ik hier wel. In huis heeft ze nooit sokjes of ...
Ja zeker doe ik nu inderdaad ook, maar als we weg gaan en het is wat frisser dan zijn goede sokjes wel fijn om te hebben.

3 jaar geleden

Blote voetjes. Zo leren ze het toch t beste! Geeft zelfs wat meer grip dan sokken..

3 jaar geleden

Reactie op Krsh

Ja zeker doe ik nu inderdaad ook, maar als we weg gaan en het is wat frisse ...
Ja idd voor onderweg is het handig

3 jaar geleden

Aangeraden wordt om in huis ze lekker op blote voeten te laten lopen. Zo hebben ze de beste grip en kunnen ze goed met hun tenen krommen om die spieren ook te trainen. Als je echte grip sokjes wilt is het even zoeken. Zelf vind ik sommige van Hema goede grip nopjes eronder hebben zitten.

3 jaar geleden

Blote voeten

3 jaar geleden

Mijn dochter houdt überhaupt nooit haar sokken aan 😂

3 jaar geleden

Bij H&M hebben ze een setje van 5 sokjes met antislip nopjes, die zijn top! Ik liet mijn dochter eerst op haar blote voetjes, maar die gingen helemaal stuk van al dat gekruip, nu dus deze antislip-sokjes aan!

3 jaar geleden

Ik heb van Kruidvat, Bambino merk. Werkt wonderbaarlijk goed, maar ze moeten wel goed aan zitten. Ook al eens uitgegleden, bam op achterhoofd 😬.