43 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op KJM

Ik heb dit ook en mijn zoontje is 8 weken. Hij slaapt al door sinds hij ong ...
Mijn zoontje was ook 4 weken sliep ook van 12 tot half 9 ineens elke dag tot nu toe door, hij is nu 11 weken. Lekker van genieten 🎉

3 jaar geleden

Reactie op silvana1988

Mijn zoontje was ook 4 weken sliep ook van 12 tot half 9 ineens elke dag to ...
Ohh gelukkig dat is hij niet de enige is haha. Hij slaapt soms 10 uur achter elkaar. Wat kan je jezelf onzeker maken he 😂

3 jaar geleden

Reactie op shaaaaaaronstone

Precies hetzelfde
Hier ook hetzelfde!

3 jaar geleden

Net gebeld met consultatiebureau. Die van ons is ook zooo diep weg rond 2300 uur dat boeren niet lukt en ze later snachts wat last krijgt vd buik.. wou ook die fles vervroegen/laten vervallen maar advies is niet langer dan 8 uur tussen de voeding te laten dua bij ons blijft het voorlopig zo..

3 jaar geleden

Reactie op KJM

Ohh gelukkig dat is hij niet de enige is haha. Hij slaapt soms 10 uur achte ...
Ja echt he, soms kijk is wel is op de camera hoor of die nog beweeg 😂 maar het is gewoon een slaapkontje moet je maar denken🤪

3 jaar geleden

Reactie op Dec2020

Komt ze ook pas om 7 uur als ke de fles van 23 uur overslaat? Als wij de f ...
Nee dat weet ik dus niet... wil het proberen maar weet niet of het dus kan

3 jaar geleden

Reactie op LiekeWie

De fles om 11 uur geven is bij ons nog nooit gelukt! Onze dochter drukt haa ...
Ze krijgt met de fles van 23 uur 4 flessen van 165 cc en 1 fles van 200 cc deze geef ik in de ochtend omdat ze dan erg honger heeft

3 jaar geleden

Reactie op Marietje97

Net gebeld met consultatiebureau. Die van ons is ook zooo diep weg rond 230 ...
Slim om gewoon advies in te winnen bij het CB. Daar kijken ze namelijk ook naar de lengte en het gewicht van je kind en niet alleen naar het aantal weken.

3 jaar geleden

Hier borstvoeding op verzoek, zo rond de 10 voedingen per dag. Na de ochtend voeding kolf ik voor de late avond voeding, dit zodat ik op tijd naar bed kan, en papa een flesje kan geven. Ik geef de laatste voeding rond 20/21u, en ga daarna rond 21.30/22u naar bed. De kleine slaapt dan beneden in de box, zodat ik rustig boven kan slapen. Papa maakt de kleine wakker rond 24u als de kleine zich nog niet eerder meld. Hij krijgt dan een flesje van 120 gekolfde melk. Daarna valt hij boven meteen in slaap en slaapt dan tot 4u (soms 5u). Dan is het een kwartiertje voeden en dan slaapt hij door tot 7/8uur. Doordat wij savonds laat de fles geven, hebben wij allebei een goede nacht. Ikzelf slaap bij de voeding van 23/24u en papa slaapt bij de voeding van 4/5uur. Ik hoop dat de kleine strakjes standaard rond 5u half 6 gaat vragen om voeding, gezien ik na m'n verlof om 6.45 moet vertrekken naar het werk. Ik kan dan voeden, ontbijten, douchen en dan vertrekken. Dan hoef ik de kleine niet wakker te maken voor de voeding hoop ik, en dan hoef ik zelf niet nog een uurtje terug te gaan slapen (denk als ik daarna nog een uurtje terug kan gaan slapen dat je dan alleen maar vermoeider wakker wordt). Maar kort samengevat is het dus dat we die late fles gekolfde melk blijven geven, zodat de voeding daarna eigenlijk alweer een vroege ochtend voeding wordt, en niet midden in de nacht (als we die fles niet geven komt ie anders om een uur of 2, dat vind ik minder fijn haha)

3 jaar geleden

Wie heeft positieve ervaringen met wakker maken om 23:00?

3 jaar geleden

Reactie op shaaaaaaronstone

Wie heeft positieve ervaringen met wakker maken om 23:00?
Ik.. hij drinkt dan 180 ml en slaapt door tot ca. 07.30 uur

3 jaar geleden

Reactie op shaaaaaaronstone

Wie heeft positieve ervaringen met wakker maken om 23:00?
Ik maak mijn dochter niet wakker. Ik haal haar rustig uit bed, ik zeg niks, verschoon der luier, warme kruik terug in haar bedje. geef de fles laat der boeren en leg der weer terug. Tot op heden accepteert ze dit allemaal :) al weken doe ik dit zo. Ze vind het niet vervelend. En krijgt toch haar voeding binnen.

3 jaar geleden

Onze kleine meid gaven we ook altijd rond half 11 de fles, totdat ze snachts paar keer onrustig werd. Nu krijgt ze om half8 de laatse en slaapt ze van half9 tor 6 uur

3 jaar geleden

Ook wij liepen tegen dit probleem aan. Met CB overleg gehad. (mailtje gestuurd werd dezelfde dag nog gebeld). Ik mocht op verzoek gaan doen. Gisteren voor het eerst gedaan 18:45 de fles en daarna naar bed. Toen vannacht pas om 04:15 was die wakker. Huilde die nog niet echt. Dus weer fles en vervolgens weer om 07:15. Doorgaans was het 23:45 - 06:00 dus hele verandering wel weer in de nacht een fles geven maar niemand hoeft de late fles meer te doen.

3 jaar geleden

Hier is het nog zoeken na 13 weken... Eerst wel wakker gemaakt, maar dan kwam hij evengoed om 04:00 toen een tijd niet wakker gemaakt, en kwam hij evengoed tussen 2 en 4, van de week een paar keer weer wel geprobeerd wakker te maken en fles (150cc) eerste avond ging top!! En hij sliep van 22:00 tot 07:00!!Daarna ging het ineens weer bergafwaarts.. tot ineens na de fles van 23:00 hij 04:00 weer wakker was, en meteen aan en niet meer te kalmeren.. Gisteren besloten om geen laatste fles te doen! Half 8 de laaste, meneer werd wakker om half 6!! #IkWeetHetEvenNietMeer... Haha

3 jaar geleden

Reactie op LinnieP

Hier is het nog zoeken na 13 weken... Eerst wel wakker gemaakt, maar dan k ...
Wow, misschien lees ik het verkeerd maar dit is toch juist vet goed? Je zoontje heeft super lang geslapen zonder de voeding van 23u! 10u lang zonder voeding is een beste prestatie. Moet zeggen mijn dochter van nu 12 weken sliep vanaf week 5 de hele nacht maar wordt nu al 2 weken ‘wakker’ (hee veel bewegen en hard op haar speentje zuigen) rond 4u, dacht eerst dat ze honger had maar dit is niet het geval. Begreep dat dr darmen dan t meest actief zijn.

3 jaar geleden

Reactie op LinnieP

Hier is het nog zoeken na 13 weken... Eerst wel wakker gemaakt, maar dan k ...
Dit doet mijn meisje dus ook... Wat moet je ermee hee haha

3 jaar geleden

Wow, misschien lees ik het verkeerd maar dit is toch juist vet goed? Je zoo ...
Ja zeker super super goed! Bedoel er verder ook niks mee, (en ben super trots) Behalve dat er geen ritme in zit en dat elke dag/nacht anders is 🙃 haha.. de eerste 3 maanden was het 1 a 2x per nacht.. dus ben gewoon een beetje moe.. haha...

3 jaar geleden

Wow, misschien lees ik het verkeerd maar dit is toch juist vet goed? Je zoo ...
Ja hier ook al vroeg onrustig. Hier zijn het idd krampjes wat zich uit in kreun geluiden en veel bewegingen. Zodra ik hem even op z’n buik op mij leg, word hij direct rustig en slaapt dan zo nog door tot 7 u/ half 8! Vannacht sinds 1,5 week leken de krampjes minder en was het al voldoende om m’n hand op z’n buikje te leggen! Sliep dan ook zo weer door. Hopelijk neemt het nu af! ☺️

3 jaar geleden

Me zoontje is 10 weken en geef hem een fles en badje om 7 uur en daarna slaapt hij meestal tot 2, laat hem lekker slapen. Hij komt vanzelf wel als die honger heb