hallo moeders,
Ik heb een paar dagen geleden de kamer van mijn zoon veranderd, maar hij wil absoluut niet in zijn eigen bed slapen.
In het begin was zijn bed op mijn bed gemonteerd, maar nu is hij 1 jaar ik wil dat hij aan zijn eigen kamer went, maar in zijn kamer slaapt hij absoluut niet in zijn bed, ik weet niet wat ik moet doen. Kan iemand mij helpen 😞🥲
Ik zou hem gewoon bij jullie in de kamer laten slapen er komt een dag dat hij in zijn eige kamer gaat slapen mijn dochter heeft bij ons tot met 3jr bij ons in de slaapkamer geslapen wel in haar eige bed. Nadat haar broertje geboren werd is zij in haar eige kamer gaan slapen🤗.
Hier met 4 of 5 maanden verhuisd naar zijn eigen kamer. Begonnen met de overdag slaapjes, toen dat goed ging de avond erbij gedaan, als hij dan wakker werd sliep hij verder bij ons op de kamer. Dit werd steeds minder en uiteindelijk volledig in zijn eigen kamertje
Hier hielp het om vaker in de kamer wakker te zijn; dus verschonen, spelen etc.
Toen begonnen met overdag slaapjes. Heeft geloof ik één of twee weken geduurd
Bij ons wilt ze alleen maar bij ons in bed. In slaap brengen savonds is ook een drama, ze wilt gewoon niet slapen pfff. Overdag gaat het goed. Ook 1 jaar
Mijn zoontje gaat niet naar de opvang hij blijft met me thuis ik werk parttime, overdag heb ik er geen last van dan slaapt ie schoontjes maar saconds wil ie dus niet slapen 😕
Wat bij ons goed werkte, maar we ook van anderen horen, is je kindje laten wennen aan zijn/haar eigen kamer. Voeden, verschonen, spelen, kleertjes opruimen, boekjes lezen.
Wellicht helpt een knuffeltje dat naar jouw ruikt, ook wel.
Succes!