18 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou hem gewoon bij jullie in de kamer laten slapen er komt een dag dat hij in zijn eige kamer gaat slapen mijn dochter heeft bij ons tot met 3jr bij ons in de slaapkamer geslapen wel in haar eige bed. Nadat haar broertje geboren werd is zij in haar eige kamer gaan slapen🤗.

2 jaar geleden

Hier met 4 of 5 maanden verhuisd naar zijn eigen kamer. Begonnen met de overdag slaapjes, toen dat goed ging de avond erbij gedaan, als hij dan wakker werd sliep hij verder bij ons op de kamer. Dit werd steeds minder en uiteindelijk volledig in zijn eigen kamertje

2 jaar geleden

Heb tot 8 maanden bij mij in de kamer gehad en toen ook eerst slaapje overdag en later de nachten

2 jaar geleden

Hier hielp het om vaker in de kamer wakker te zijn; dus verschonen, spelen etc. Toen begonnen met overdag slaapjes. Heeft geloof ik één of twee weken geduurd

2 jaar geleden

Ik heb dit ook hij slaapt nog bij me in bed. Overdrag in zijn eigen bed maar avond is een ramp

2 jaar geleden

Reactie op Kiikiilou

Ik zou hem gewoon bij jullie in de kamer laten slapen er komt een dag dat h ...
was het niet moeilijk na 3j, hoe was de reactie van het scheiden van zijn kamer?

2 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Hier met 4 of 5 maanden verhuisd naar zijn eigen kamer. Begonnen met de ove ...
Wow top! Dankjewel zal ik zeker is proberen hopelijk helpt het ook bij me ♥️

2 jaar geleden

Reactie op KittensCat

Heb tot 8 maanden bij mij in de kamer gehad en toen ook eerst slaapje overd ...
Zal ik zeker is proberen dankjewel!! ♥️

2 jaar geleden

Reactie op Yvylove

Hier hielp het om vaker in de kamer wakker te zijn; dus verschonen, spelen ...
Pff dat is wel een lange en moeilijke periode geweest zeker! Ik zal het ook is proberen hopelijk hebt het 🥲

2 jaar geleden

Reactie op dearme

Ik heb dit ook hij slaapt nog bij me in bed. Overdrag in zijn eigen bed maa ...
Me to 🥲 nog even proberen mss lukt het ons ook! 😕

2 jaar geleden

Reactie op ftmmm

Me to 🥲 nog even proberen mss lukt het ons ook! 😕
Hier ook 1 jaar bij ons in bed

2 jaar geleden

Bij ons wilt ze alleen maar bij ons in bed. In slaap brengen savonds is ook een drama, ze wilt gewoon niet slapen pfff. Overdag gaat het goed. Ook 1 jaar

2 jaar geleden

Gaat je kindje naar de opvang? Hoe doet hij het daar? Kan je hem slapend overhevelen of wordt hij dan wakker?

2 jaar geleden

Mijn zoontje gaat niet naar de opvang hij blijft met me thuis ik werk parttime, overdag heb ik er geen last van dan slaapt ie schoontjes maar saconds wil ie dus niet slapen 😕

2 jaar geleden

Reactie op Svdbx

Bij ons wilt ze alleen maar bij ons in bed. In slaap brengen savonds is ook ...
Juist zelfde 🥲 blij dat ik niet de enige ben. Ik hoop dat het ooit ons ook zou lukken pfff echt lastige hé 🥺

2 jaar geleden

Wat bij ons goed werkte, maar we ook van anderen horen, is je kindje laten wennen aan zijn/haar eigen kamer. Voeden, verschonen, spelen, kleertjes opruimen, boekjes lezen. Wellicht helpt een knuffeltje dat naar jouw ruikt, ook wel. Succes!

2 jaar geleden

Reactie op ftmmm

Juist zelfde 🥲 blij dat ik niet de enige ben. Ik hoop dat het ooit ons ook ...
Heel lastig en vermoeiend. Ze is ook onrustig met slapen vaak

2 jaar geleden

Reactie op ftmmm

Mijn zoontje gaat niet naar de opvang hij blijft met me thuis ik werk partt ...
Vervelend. Heb je last van het samen slapen of ligt hij niet tussen jullie in?