20 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Onze boef wordt wakker van de kou de laatste dagen, misschien iets warmer a ...
Huilt je baby dan ook? Of gewoon wakker? Ik weet niet goed wat er met mijn dochter is snachts, ze huilt, maar is niet echt wakker. Ik denk haar tanden, maar misschien is het ook wel iets zoals de temperatuur
3 jaar geleden
Reactie op Mamavanmarije
Huilt je baby dan ook? Of gewoon wakker? Ik weet niet goed wat er met mijn ...
Snachts huilt hij dan ja. En het stopt niet als ik een speen geef. Er is geen volle luier. Als we knuffelen wordt hij warmer en stopt het.
Ik heb nu aan: romper, pyjama, sokken en winterslaapzak.
En het bovenste raampje op 2 cm kiertje
3 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Snachts huilt hij dan ja. En het stopt niet als ik een speen geef. Er is ge ...
Hmmm, nou misschien is dat het ook. Duimen dat het vannacht goed gaat
3 jaar geleden
Misschien te koud of juist te warm? Hier werkt sinds een paar dagen om het bedje iets schuin te zetten (hoofdeinde omhoog omdat ze last heeft van verkoudheid en doorkomende tandjes) en een medisch gelooid schapenvachtje onder het hoeslaken te leggen (+ een warmere slaapzak met deken omdat we het raam altijd open hebben staan en de verwarming uit).
3 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Hoe is het gegaan? Hier met sokken aan prima te doen :)
Nog steeds slecht helaas:(
3 jaar geleden
Mijn kleine meisje ook, gaat steeds op en af als er 1 nacht per week tussen zit dat ze doorslaapt mag ik in mijn handjes knijpen. Maar is erg zoeken ik twijfel ook steeds of ze het niet te koud heeft... ze slaapt in romper+ pyama en winterslaapzak met mouwen en nog voelt ze in de nacht lauw/koud aan en ijskoude handjes.. dekentje trapt ze af dus dat heb ik niet erbij in bed. Dus ik heb ook geen idee meer. Al van alles geprobeerd om haar beter te laten slapen.
3 jaar geleden
Reactie op Sharkie89
Hebben jullie ook dat de kleine dan snachts slecht slaapt, en vervolgens ov ...
Dat in de ogen wrijven gebeurt hier ook. Maar een 3e slaapje gaat hem echt niet meer lukken. Misschien kun je de slaapjes wel eat langer laten duren? Mocht dat enigsinds te sturen zijn uiteraard😅🙈
3 jaar geleden
Reactie op Sharkie89
Op de kinderopvang slaapt ie makkelijk 2 uur, thuis net een uurtje 🤣.
Wat ...
Bij de kdv worden kids niet meteen na de 1e kick uit bed gehaald.. Soms ben je net met een fles bezig of even een broodje aan het smeren voor iemand anders.. Daardoor kan 't zijn dat ze wakker zijn, wel van zich laten horen maar daarna toch omdraaien en weer slapen. Omdat ze er nog niet uit gehaald worden