20 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg even.. hier hetzelfde.. (10 maanden en een beetje)

3 jaar geleden

Hoe gaan de slaapjes overdag?

3 jaar geleden

Hier ook af en aan. Sowieso wel wakker in de nacht een keer en vaak nog vaker. Overdag 2x slaap van 1 uur mininaal. Ik lees mee.

3 jaar geleden

Ik denk dat het ook weer een fase is want mijn zoontje van tien maanden heeft er ook al drie weken last van. Voorheen een voorbeeldige slaper.

3 jaar geleden

Hier hetzelfde als sinds haar geboorte slechte slaper. Iedere x een gevecht om in slaap te vallen. Overdag slaapjes van een uur 1,5 max en snachts sowieso 1x wakker soms zelfs om het uur. Ik weet het ook niet🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️ Slaapt je kindje wel zelfstandig?

3 jaar geleden

Heeft ze het misschien koud? Die van ons had elke keer van die koude handjes en nu we de mouwtjes aan de slaapzak hebben geritst slaapt ze opeens weer door 🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Onze boef wordt wakker van de kou de laatste dagen, misschien iets warmer aankleden?

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Onze boef wordt wakker van de kou de laatste dagen, misschien iets warmer a ...
Huilt je baby dan ook? Of gewoon wakker? Ik weet niet goed wat er met mijn dochter is snachts, ze huilt, maar is niet echt wakker. Ik denk haar tanden, maar misschien is het ook wel iets zoals de temperatuur

3 jaar geleden

Reactie op Mamavanmarije

Huilt je baby dan ook? Of gewoon wakker? Ik weet niet goed wat er met mijn ...
Snachts huilt hij dan ja. En het stopt niet als ik een speen geef. Er is geen volle luier. Als we knuffelen wordt hij warmer en stopt het. Ik heb nu aan: romper, pyjama, sokken en winterslaapzak. En het bovenste raampje op 2 cm kiertje

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Snachts huilt hij dan ja. En het stopt niet als ik een speen geef. Er is ge ...
Hmmm, nou misschien is dat het ook. Duimen dat het vannacht goed gaat

3 jaar geleden

Misschien te koud of juist te warm? Hier werkt sinds een paar dagen om het bedje iets schuin te zetten (hoofdeinde omhoog omdat ze last heeft van verkoudheid en doorkomende tandjes) en een medisch gelooid schapenvachtje onder het hoeslaken te leggen (+ een warmere slaapzak met deken omdat we het raam altijd open hebben staan en de verwarming uit).

3 jaar geleden

Reactie op Mamavanmarije

Hmmm, nou misschien is dat het ook. Duimen dat het vannacht goed gaat
Hoe is het gegaan? Hier met sokken aan prima te doen :)

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Hoe is het gegaan? Hier met sokken aan prima te doen :)
Nog steeds slecht helaas:(

3 jaar geleden

Mijn kleine meisje ook, gaat steeds op en af als er 1 nacht per week tussen zit dat ze doorslaapt mag ik in mijn handjes knijpen. Maar is erg zoeken ik twijfel ook steeds of ze het niet te koud heeft... ze slaapt in romper+ pyama en winterslaapzak met mouwen en nog voelt ze in de nacht lauw/koud aan en ijskoude handjes.. dekentje trapt ze af dus dat heb ik niet erbij in bed. Dus ik heb ook geen idee meer. Al van alles geprobeerd om haar beter te laten slapen.

3 jaar geleden

Hebben jullie ook dat de kleine dan snachts slecht slaapt, en vervolgens overdag 2x een uurtje slaapt en verder best vaak in de ogen wrijft? Ik ben echt aan het denken om weer 3 slaapjes in te zetten want hij blijft door de dag door maar wrijven.

3 jaar geleden

Reactie op Sharkie89

Hebben jullie ook dat de kleine dan snachts slecht slaapt, en vervolgens ov ...
Dat in de ogen wrijven gebeurt hier ook. Maar een 3e slaapje gaat hem echt niet meer lukken. Misschien kun je de slaapjes wel eat langer laten duren? Mocht dat enigsinds te sturen zijn uiteraard😅🙈

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Dat in de ogen wrijven gebeurt hier ook. Maar een 3e slaapje gaat hem echt ...
Op de kinderopvang slaapt ie makkelijk 2 uur, thuis net een uurtje 🤣. Wat doen jullie je kindje aan tijdens het slaapje overdag?

3 jaar geleden

Reactie op Sharkie89

Op de kinderopvang slaapt ie makkelijk 2 uur, thuis net een uurtje 🤣. Wat ...
Ik doe broek en sokken uit, winterslaapzak aan

3 jaar geleden

Reactie op Sharkie89

Op de kinderopvang slaapt ie makkelijk 2 uur, thuis net een uurtje 🤣. Wat ...
Bij de kdv worden kids niet meteen na de 1e kick uit bed gehaald.. Soms ben je net met een fles bezig of even een broodje aan het smeren voor iemand anders.. Daardoor kan 't zijn dat ze wakker zijn, wel van zich laten horen maar daarna toch omdraaien en weer slapen. Omdat ze er nog niet uit gehaald worden