15 Reacties

3 jaar geleden

Waarschijnlijk heeft je kindje gewoon meer behoefte aan vast voedsel :)

3 jaar geleden

Waarschijnlijk heeft je kindje gewoon meer behoefte aan vast voedsel :)
Dank voor je reactie. Maar moet hij niet, nog zeker tor 1 jaar voldoende flesvoeding binnen krijgen? Of zeg ik nu iets geks 😅

3 jaar geleden

Reactie op Muhteberk66

Dank voor je reactie. Maar moet hij niet, nog zeker tor 1 jaar voldoende fl ...
Ja qua nutrilon mag hij nog 600 staat op het pak. Maar ieder kindje volgt zijn eigen lijn, en ik geloof heel erg in dat je je kindje moet volgen ipv de regels (die überhaupt iedere paar jaar veranderen). Maar goed, dat is mijn mening en daar is natuurlijk iedereen vrij in om wat van te vinden. Belangrijkste is dat jij zijn mama bent en het maakt niet uit wat je doet, je zult altijd doen waarvan jij vindt dat het het beste voor je kindje is.... moederliefde ❤

3 jaar geleden

Ja qua nutrilon mag hij nog 600 staat op het pak. Maar ieder kindje volgt z ...
Ja gelijk heb je zeker. Mooi beschreven.. 🧡 Echter raak ik zelf in paniek of hij dan überhaupt genoeg heeft gegeten, wat wel genoeg is en wat ik anders moet geven voor het slapen gaan enz.. 😓 Denk dat ik het even los moet laten en mn mannetje moet gaan volgen. 🤗

3 jaar geleden

Reactie op Muhteberk66

Ja gelijk heb je zeker. Mooi beschreven.. 🧡 Echter raak ik zelf in paniek ...
Hoe ziet jullie schema over de dag eruit? En welke fles drinkt ie het makkelijkste? Kan het zijn dat ie nog vol zit van zn groente dat ie de fles niet wil? Of van zn fruit of brood? Of iets anders?

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Hoe ziet jullie schema over de dag eruit? En welke fles drinkt ie het makke ...
08:00 180+6 (drinkt hij het makkelijkste) 11:00 fruithapje 13/14:00 150+5 15:30 soepstengel, rijstwafel of yoghurt 17:00/17:30 groente/warme maaltijd 19:30 180+6 😳 Zo een beetje..

3 jaar geleden

Hm daar zou het niet aan kunnen liggen, dit ziet er (naar mijn mening) prima uit. Zo ver ik het vergelijk met ons schema, ik ben natuurlijk ook geen expert. Heb je het cb al gevraagd? Je kunt ook chatten met ze.. zo fijn en laagdrempelig.. zal de link zo ff plaatsen.

3 jaar geleden

https://chat-client-ggd-ouderchatgroeigids.serviant.nl/#!/ Stel hier op de chat je vraag aan de jeugdverpleegkundige op ma. t/m vrij. van 8.30 t/m 17.00u. Di. en do. tot 20.30u. Let op! We kunnen niet in het dossier van je kind kijken en helaas GEEN AFSPRAKEN maken of verzetten via de ouderchat.

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Hm daar zou het niet aan kunnen liggen, dit ziet er (naar mijn mening) prim ...
Aha dat ga ik eens proberen. Bedankt voor je reactie! 🙏🏽

3 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde. En dan is het savonds wakker worden voor een fles

3 jaar geleden

Bij ons was dit hetzelfde, maar lag het aan de vaste voeding die ze overdag krijgt, die vindt ze veel lekkerder namelijk en heeft ze altijd ruimte voor 😄. Cb zei tegen ons dat ze nog maar ongeveer 600cc per dag hoeft te drinken. We bieden haar 4 flessen aan van 180cc en daarnaast fruithap, een boterham en warme hap en tussendoortjes. ‘S ochtends drinkt ze vaak maar 100cc (bij het opstaan) en de andere flessen gaan beter. We komen niet aan 600cc maar ze groeit goed, plast goed en is verder blij dus het zal vast goed zijn zo ☺️

3 jaar geleden

Kun je het uit een beker laten drinken? Die dagen hebben wij ertussen zitten

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Kun je het uit een beker laten drinken? Die dagen hebben wij ertussen zitte ...
Nooit geprobeerd, ik ga eens kijken hoe dat gaat.. bedankt voor je reactie!

3 jaar geleden

Reactie op Gon1984

Bij ons was dit hetzelfde, maar lag het aan de vaste voeding die ze overdag ...
Ja hij eet zijn vaste voeding echt goed! Snap het stiekem ook wel ☺️. bedankt voor je reactie!

3 jaar geleden

Hier laat ze ook regelmatig de fles staan, maar zodra ze de melk uit een beker drinkt drinkt de zo nog weer 30cc. I'm zou mij niet te druk maken, als ze niet willen dan willen ze niet. Gewoon water of iets er naast aanbieden. Elke slok die ze drinken is meegenomen. Wij ontbijten met 210, lunchen met 180 en slapen met 210.. Van de 210 's avonds laat ze geregeld 70 over.. Vanaf morgen gaan we ook over naar gewoon 180 flessen. Laat ze weer een poos wat staan, dan gaan we gewoon over op 150. En blijven water aanbieden. Als ze dorst hebben melden de zich wel.