45 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Annmiek1

Hoi, Dit topic was voor ons heel herkenbaar. Ons zoontje kreunt ook erg ve ...
Mijn zoontje toen hij een baby was en nu dochtertje grommen en kreunen ook ontzettend veel. Dit heeft te maken met de verwerking van voeding, dat lukt niet zo goed bij kleine babies. En snachts helaas maar waar vaak gewoon meer last ervan. Op de buik gaat het beter, maar nog steeds veel ongemakken. Zelfs 2 uur na een voeding geeft ze nog mondjes (soms ook best veel nog), ben zo soms een hele nacht bezig met alleen maar spuug opruimen en omkleden, verschonen etc. Hier heeft ze wel (verborgen) reflux. Ik wil graag naar een oesteopaat, dat schijnt goed te helpen maar helaas door de lockdown dicht. Maar weet dat het uiteindelijk wel over gaat. Bij mijn zoontje ook op een op andere dag was het in eens niet meer. Vaak wanneer je denkt man dit trek ik niet meer, dan plots zie je verbetering in de situatie. Ik weet niet precies wanneer het beter ging bij mijn zoontje, denk toch wel na zon 4-6 maanden dat het in die periode langzaam beter ging. Steeds minder spugen, minder moeite met boeren enzo. Hij werd nog wel regelmatig wakker voor een voeding maar de momenten dat hij sliep was hij rustig. Dus nog even volhouden! Komt echt goed en hoort er helaas bij. De een heeft het alleen heftiger dan de ander. Je kan er helaas weinig aan doen.

3 jaar geleden

Onze dochter heeft ook haar kreunuurtjes, nu ga ik er niet meer constant heen, want soms wordt het huilen, maar meestal blijft het bij kreunen. Als het huilen wordt, helpt de speen goed hier. Dan hoor ik haar lekker scheten laten😅

3 jaar geleden

Heel veel hebben er last van zo te lezen! Dus neem aan dat het soort van normaal is? Onze dochter doet het ook!

2 jaar geleden

Oud topic maar toch benieuwd of er meer tips zijn voor grommende babies?

2 jaar geleden

Oud topic maar toch benieuwd of er meer tips zijn voor grommende babies?
Hier hadden wij hier ook last van.. We zijn naar een ostheopaat geweest, echt top. Er bleek bij de bevalling wat spieren te zijn verschoven. Hier kreunde en gromde ze dus om. Nu anderhalf jaar later, nergens meer last van.