22 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op DvGorp

Ik zat te zoeken op uit logeren, of zoiets dergelijks maar deze komt ook ze ...
Ik kan het na 3 jaar met onze oudste zelfs nog niet goed loslaten. Misschien een beetje extreem, maar ik heb de meiden gewoon graag in de buurt. De paar keer dat de oudste is gaan logeren, heb ik geen oog dicht gedaan, dus het is ook niet echt nuttig in mijn ogen. Soms vind ik het overdag wel fijn als ze even een paar uurtjes ergens anders is, dan heb ik meer tijd met de baby of om een paar klussen af te maken, maar de nachten vind ik zelf nog erg moeilijk (ook omdat ik weet dat ze dan zelf ook niet goed slaapt en bang is).

3 jaar geleden

Oh jeej ik schaam mij bijna om te zeggen dat ik het wel fijn vind een keer. 1x zijn we met onze beste vrienden uit eten geweest en toen sliep de kleine voor het eerst bij opa en oma. 2de x gingen mijn vriend en ik een nachtje samen weg. Dit zetten we iedere 3 maanden door. Even 1 nachtje samen. Ook belangrijk. Tuurlijk denk ik veel aan de kleine, vraag ik me af of het goed gaat en hoop ik dat ze slaapt maar ik heb (bijna) alle vertrouwen in mijn schoonouders. In elk geval vertrouwen in het blijven slapen. Ze geeft naar mijn mening alleen teveel zoetigheid (jam, koekje, diksap, danone). Beide keren is wel super goed gegaan. Ze zou ook uit logeren gaan als wij naar Dutch Valley zouden gaan, we hadden nog kaarten van vorig jaar (en die kaarten had ik al aangeschaft een half jaar voor de zwangerschap) maar dat ging natuurlijk niet door ivm COVID. Nu hebben we 24 september een feest (ook kaarten van voor de zwangerschap) en dan gaat ze misschien ook logeren. Weet alleen nog niet zeker of dit feest het waard is om m’n dochter uit logeren te brengen. Maar al met al heb ik er dus geen problemen mee.