18 Reacties
4 jaar geleden
Ja hier ook heel raar en naar soms doet het zelfs even pijn, bij mij schopt ze ook tegen het andere uiteinde aan😂 weet niet of ik hierin de enige ben😅
4 jaar geleden
Reactie op Dootje0302
Ja hier ook heel raar en naar soms doet het zelfs even pijn, bij mij schopt ...
Dit heb ik nog niet gehad, lijkt me ook echt apart. Hopelijk vliegen er geen scheetjes uit op een ongemakkelijk moment🤣
4 jaar geleden
Reactie op Girlboymom
Dit heb ik nog niet gehad, lijkt me ook echt apart. Hopelijk vliegen er gee ...
Ja tis ook echt geen fijn gevoel, dat is me gellukig nog niet gebeurd😂
4 jaar geleden
Reactie op Dootje0302
Jep doet ie bij mij ook soms 😂 erg raar gevoel haha
4 jaar geleden
Ik heb de laatste tijd een erg opgeblazen gevoel in mijn buik. Merk ook dat ik haar nu een dag of 3 minder goed voel. Hebben jullie dit ook? Heb echt weer een onzeker moment hierover en voel me er soms ook wel down over dat ik haar minder voel nu. Soms voel ik dan wel weer golfjes in mijn buik. Ben vandaag 23+3
4 jaar geleden
Reactie op chelle92
Ik heb de laatste tijd een erg opgeblazen gevoel in mijn buik. Merk ook dat ...
Ja ik heb dit ook.. dan stress ik gelijk en slaap ik slecht.. volgende dag is ze opeens weer druk..
4 jaar geleden
Reactie op Girlboymom
Ja ik heb dit ook.. dan stress ik gelijk en slaap ik slecht.. volgende dag ...
Ooh erg he dat je dan meteen stress ervaart! Afgelopen zaterdag was ze echt enorm druk en schopte zij flink. Nu in tegenstelling tot deze dagen is het zo enorm rustig. Wel een zwaarder gevoel in mijn onderbuik dus denk dat zij met haar rug tegen mijn buik aan ligt. Zou haar het liefste altijd zo goed willen voelen.
4 jaar geleden
Reactie op Dootje0302
Whahaha Jup ik heb ook dit vaker😂 en ook op al die plekken daar beneden 🙈. Helaas wel al gehad dat daardoor een klein scheetje is ontsnapt😅
4 jaar geleden
Reactie op chelle92
Ik heb de laatste tijd een erg opgeblazen gevoel in mijn buik. Merk ook dat ...
De verloskundige vertelde mij vandaag nog dat je de baby pas va 28 weken dagelijks moet voelen. Natuurlijk fijner als de baby elke dag even druk is maar nu geen reden voor ongerustheid denk ik!
4 jaar geleden
De mijne doet dit al sinds dat ik haar voel, ben op dit moment 25 wkn, ze schopt liever daar naar beneden dan echt tegen me buik aan haha
4 jaar geleden
Ik heb dit ook grotendeels van de momenten dat ik hem voel, hij schopt echt naar binnen toe. Een enkele keer voel ik hem tegen mijn buik. Voor mijn partner wel eens jammer want ik voel hem dan heel duidelijk maar mijn partner niet (wat helaas dus ook grotendeels voorkomt)
4 jaar geleden
Reactie op SamanthaR
Hier ook. Voel het echt in mn blaas en vagina zegmaar. Er wordt soms echt ...
Oh ik snap het zo goed ik dacht het ook maar toen ik bij mn verloskunde was zei hij dat gwn hoofd naar beneden is heel raar ik voelde echt een voetje uitkomen 26 w