19 Reacties
3 jaar geleden
Hey,
Hier eentje. Ik had thuis zo鈥檔 loopkarretje en was benieuwd of mijn dochter het leuk ging vinden en ja hoor. Momenteel lopen we wel samen, maar ze houdt het karretje goed vast en heeft het idee van lopen onder de knie. Elk kind is natuurlijk anders, maar volgens mij werkt het stimulerend.
3 jaar geleden
Waarom stimuleren? Moet het sneller? Is er haast bij? Waarom is dit niet voor nu gewoon voldoende?
Geen aanval. Ik vroeg het mij gewoon af. Als je kindje niets mankeert dan leert het vanzelf wel lopen. 馃槉
3 jaar geleden
Waarom stimuleren? Moet het sneller? Is er haast bij? Waarom is dit niet vo ...
Heyhey. Terechte vraag hoor. Ik heb het denk ik niet echt goed genoeg verwoord. Sneller hoeft het namelijk zeker niet want zoals ik ook zei: een baby moet lekker op zijn eigen tempo ontwikkelen. Maar ik zag bijvoorbeeld op websites van die loopkarretjes en vroeg me af of er moeders zijn op dit platform die dit gebruiken voor als hun baby al kan lopen. Ik laat haar sowieso lekker zelf ontdekken, maar na een tijdje is zon karretje misschien wel leuk zodat ze daarmee lekker verder kan ontwikkelen. Wilde graag weten hoe andere moeders dat ervaarden 馃槉
3 jaar geleden
Reactie op momox
Heyhey. Terechte vraag hoor. Ik heb het denk ik niet echt goed genoeg verwo ...
Duidelijk. 馃槉 Ik denk dat een kindje zo'n karretje heel vermakelijk vindt en het karretje het gevoel van houvast/steun geeft. Ik denk want ik weet het niet. Mijn kindje is zelf nog niet zo ver. 馃檪
3 jaar geleden
Yup hier loopt die langs meubels en langs de muren maar nog niet aan zo loopkarretje hij vind de activiteiten ding heel leuk maar het is nog iets te beweeglijk voor hem ondanks dat de wieltjes op soort langzaam staat.
3 jaar geleden
Alles op zijn tijd. Zolang je ze maar niet elke dag in zoon loopwagen zet.. 馃檲 Dan forseer je bijna dat ze moeten lopen.
Kids doen dingen zodra ze er klaar voor zijn. Eerder heeft 't geen zin.
Hier een loopwagentje in huis, maar 't is gekregen en vooral speelt de met de voorkant. Ze trekt zich er nog niet aan op, daarvoor is 't karretje te licht. 馃檲
3 jaar geleden
Reactie op momox
Nee precies! Hij is zojuist binnen en ik geef het gewoon aan dr even kijken ...
Deze heb ik ook alleen iets oudere versie.
Hier vind die dat rol ding onderaan ook heel leuk in het begin kroop die eronder en zat die klem waardoor die schreeuwend met dat ding op z'n rug de woonkamer door banjerde馃槄 maar nu begrijpt die dat als die achteruit terug gaat die weer vrij is hahah
En ja hij is er al eens mee naar achter gekukkeld hij is best stabiel maar toch nog best licht.
Heb hem al sinds mijn oudste van 2,5 en toen zij hem echt ging gebruiken vond ze het geweldig alleen ze botsen honderd keer tegen de muur aan en je moet in het begin dus elke keer voor ze draaien want sturen is ook een vak!馃檲
3 jaar geleden
Reactie op momox
Nee precies! Hij is zojuist binnen en ik geef het gewoon aan dr even kijken ...
Ja deze hebben wij ook! Inderdaad even opletten dat ze er niet aan hangt, want dan valt ie samen met haar om. Of als ze zich optrekt even de voorkant tegenhouden.
En sowieso vermakelijk voor ze zonder te lopen. Het maakt geluid en volgens mij vinden ze dat allemaal interessant en leuk.
3 jaar geleden
Reactie op Mel0510
Ja deze hebben wij ook! Inderdaad even opletten dat ze er niet aan hangt, w ...
Jaa inderdaad even goed tegenhouden als ze er aan hangen! Hier was t al meteen een hit. Ze begon meteen rondjes ermee te lopen en de geluidjes maken het alleen maar interessanter inderdaad!