23 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb dit ook ben 26.2

3 jaar geleden

Hoi, ik heb precies hetzelfde ook 25+5 en hij zit vooral met bewegen beneden vandaag echo gehad en hij zit ook echt met de voetjes omlaag te trappelen en hoofjde omhoog ! Dus vandaar het gevoel dat die heel laag zit !

3 jaar geleden

Ia normaal je baby heeft nig genoeg ruimte om te bewegen en is nog best klein. Later zou je je kindje meer boven voelen

3 jaar geleden

Hier ook, 25+1☺️ Is normaal xx

3 jaar geleden

Bij mij ligt ze sowieso erg laag met haar hoofdje naar beneden. Ook voel ik haar handjes veel bewegen. Maar ook de voetjes

3 jaar geleden

Al vanaf week 22 (nu 24) het gevoel alsof de kleine zich een weg naar buiten probeert te schoppen. Precies wat jij beschrijft, bij de vagina.

3 jaar geleden

Ik heb het ook !!!!! Echt heel gek gevoel je ziet deze schopjes ook niet gek he haha

3 jaar geleden

Ben 27.5 wk nu btw

3 jaar geleden

Ik ben 24+4 en voel het al sinds mijn 22 weken. Ik zei net al tegen mijn vriend dat ik met de week de schopjes steeds harder voel. Haar voetjes zitten onder in. Dus voel steeds die teentjes en voetjes kietelen. En dicht bij mijn maag zit haar hoofdje. Soms voel ik haar beneden en dan weer boven. Best wel grappig om te voelen.😊

3 jaar geleden

Bij mij eigenlijk vanaf het begin heel laag (voel de kleine vabaf 18 weken duidelijk). Vaak leek het alsof mijn blaas of vagina trilde van al dat slaan/ schoppen. Dus lijkt mij niks geks. Nu 28+5 weken en voel ik de kleine rebel ook vaker boven in mijn buik, maar voorkeur is echt heel laag. Zo laag dat verloskundige afgelopen week het hoofdje pas vond nadat ik zei dat hij graag laag ligt en ik mijn benen optrok zodat ze lager kon voelen. Ze was helemaal verbaasd hoe laag die lag😂🙈. (Was een leerling en ze flapte eruit "lijkt net alsof hij al ingedaald is" haha)

3 jaar geleden

Ik heb ze nog maar 1 keer op een andere plek gevoeld ook. Als ik lees over al die tuimelende babies vroeg ik me af of het normaal was

3 jaar geleden

Is niet gek, dan ligt hij gewoon nog lekker rechtop. Heb ik nu nog met 28+6. Hij draait als het goed is vanzelf :)

3 jaar geleden

Reactie op Beckers 92

Bij mij eigenlijk vanaf het begin heel laag (voel de kleine vabaf 18 weken ...
Mijn baby doet precies hetzelfde 🙈

3 jaar geleden

Ik heb dat ook.. Gisteren echo gehad. Beide kindjes gezien alleen. 1 ligt naar beneden En de andere dwars Ze gingen navelstreng waarde meten maar lukte niet 😔 Dus over een week weer terug..

3 jaar geleden

Ik ben nu 26.2 wkn en heb precies hetzelfde. Heb 3 x een 20 weken echo gehad omdat ie zover weg lag en bij de 2 echo's daarna lag ie ook allebei de keren al met het hoofdje nr beneden, klaar om nr buiten te kruipen🥰😅 Af en toe zwemt ie even nr boven om hier en daar een paar flinke trappen te geven, waar ik dan ook echt even van geniet en km moet lachen 💪💙 en dan zwemt ie weer terug nr zijn vertrouwde plekje.

3 jaar geleden

Hier ligt hij ook heel laag. Voelt zo anders dan bij mn dochter die vrij hoog zat waardoor ik constant buiten adem was. Nu moet in steeds plassen en voel ik inderdaad trillingen en gekietel onderin. Mn buik is ook scheef. Ligt met hoofd en voeten beneden en rug en kontje in mn zij rechts dus links is 'leeg'. Heel apart haha

3 jaar geleden

Reactie op Beckers 92

Bij mij eigenlijk vanaf het begin heel laag (voel de kleine vabaf 18 weken ...
Haha hier idem dito! 😅💙

3 jaar geleden

Reactie op SamanthaR

Hier ligt hij ook heel laag. Voelt zo anders dan bij mn dochter die vrij ho ...
Dat heb ik ook! Maar dan spiegelbeeld.. Hoofdje ligt naar beneden, maar voel daar soms wel gekriebel, denk de handjes.. Links liggen zijn billen en rug en voel rechts de trappen.. Vaak voelt de rechterkant van mijn buik leeg 😂 Hij ligt er al helemaal klaar voor! 🥰💙

3 jaar geleden

Ohhh dat heb ik ook. Vroeg mij af of dit al goed was maar zo te lezen wel. Hij draait een beetje met schopjes óf heel laag bij vagina óf echt onderin zijkant buik. Ik ben 24+1 op het moment. En hij heeft snachts tegenwoordig rond een uurtje of 2/3 een gymnastiek uurtje. Erg fijn. Hahaha. 💙

3 jaar geleden

Ik ook, maar soms het idee dat het dwars in de buik Ligt. Lopen voelt niet altijd heel prettig of staan. Het Als of het dan nog meer naar beneden gaat drukken. Hebben meer hier last van?