7 Reacties

2 jaar geleden

Mijn ventje is soms ook zo blauw. Voor iets anders bij de kinderarts geweest maar daar wel mijn vraag neergelegd over blauwe mond. Hij zei dat als de tong niet blauw is het niet erg was en vooral te maken had met koud zijn.

2 jaar geleden

Moh van de koude dan. Nogthans bij de schoonma link eens oven altijd heheh... niet opgelet van de tong. Ik hou het in de gaten

2 jaar geleden

Mijn dochter liep vorige week ook blauw aan. Had ook blauwe handjes en voetjes. Ik was hier zo van geschrokken. Dat ik met spoed de huisarts had gebeld die maakte zich totaal geen zorgen. Ik moet zeggen dat als het nog een keer gebeurd ik toch echt wil dat ze haar zien.

2 jaar geleden

Mijn moeder had dit als kind, bleek aan de aortaklep te liggen waaraan ze toen is geopereerd. Al hoeft dat voor jouw kindje natuurlijk niet zo te zijn. Ik hoop dat het iets onschuldigs is, maar ik zou wel een goed onderzoek eisen.

2 jaar geleden

Ja das idd al heftig e

2 jaar geleden

Kan het door kou komen?

2 jaar geleden

Reactie op Beebdec20

Mijn moeder had dit als kind, bleek aan de aortaklep te liggen waaraan ze t ...
Ik denk en hoop dat dat wel mee zou vallen wat betreft mijn dochter. Ze controleren bij het consultatiebureau ook het hartje en Mira is ook door een kinderarts gecontroleerd voor dat ze met me mee naar huis ging bij de geboorte. Maar gerust gesteld ben ik idd niet. Om dat het in eens was. Haar temperatuur was idd ook wat aan de lage kant dus ik hoop dat het de kou was. Heb haar nu ook wat warmere kleren aan gedaan. bijvoorbeeld een romper met lange mouwen onder een trui en warme sloffen. hopelijk maak ik dit niet nog eens mee