13 Reacties
2 jaar geleden
Vaccin tegen waterpomp? Kom je uit België? Heb je geen uitleg of folder voorgaande de vaccinatie gekregen of hierom gevraagd?
2 jaar geleden
Waterpokken vaccin? Is dit van België? Mijn kinderen zijn nooit tegen gevaccineerd geloof ik..
Het klinkt wel logisch als reactie erop misschien kan je foto naar je huisarts sturen?
2 jaar geleden
Vaccin tegen waterpomp? Kom je uit België? Heb je geen uitleg of folder vo ...
Waterpokken. Stomme auto correct.
Klinkt als een lichte afweerreactie maar ben geen expert.
2 jaar geleden
Het vaccin van de waterpokken kan tot 10 dagen na het krijgen van het vaccin een soort milde versie van de waterpokken veroorzaken. Beetje opvolgen maar normaal zou dit na een 3-tal dagen moeten verdwijnen is mij toen gezegd.
Een allergie uit zich vaak sneller/meer in netelroos, jeuk meer en hoge koorts.
Veel beterschap!
2 jaar geleden
Reactie op Elke_Ryllis
Het vaccin van de waterpokken kan tot 10 dagen na het krijgen van het vacc ...
Foutje ... ik heb het op het vaccin tegen de mazelen.
Ben je van België? Een vaccin tegen de waterpokken is geen standaard vaccin (je moet het echt extra laten zetten bij de KA en dus niet bij K&G) De mazelen daarentegen wel met de eerder genoemde bijwerken.
2 jaar geleden
Reactie op Mommyofboth
Waterpokken vaccin? Is dit van België? Mijn kinderen zijn nooit tegen gevac ...
Ja, in België is het ook geen standaard vaccinatie. Ik heb dit laten zetten omdat ik veel kinderen in de omgeving heb die enorm ziek zijn geweest van de waterpokken, zelfs tot ziekenhuisopnames toe. Vandaar de beslissing..
2 jaar geleden
Reactie op vdbd92
Ja ik kom uit België. De pediater sprak enkel over wat lichte koorts en irr ...
Ik zou morgen even contact opnemen om te vragen of dit ook als bijwerking kan komen? Het is wel heel toevallig 2 dagen erna je zou zeggen moet bijna wel maarja ik heb er ook geen verstand van🙈