5 Reacties

2 jaar geleden

Dat had onze kleine ook zo een paar nachten, maar hij had toen ook wel koorts (gehad). Van de meningokokkenprik, BMR-prik of corona, dat weten we niet zeker. Hij had die week toevallig ook twee kiezen die erdoor begonnen te komen (rode billen + pijnlijk tandvlees), dus misschien was het wel een optelsom van ongemakken. Hier was het binnen 5 dagen wel weer terug naar normaal. Een immuunrespons kan bovendien het hele lichaam ontregelen (denk ook bijvoorbeeld aan hormonen), dus dat kan de slaap ook behoorlijk verstoren.

2 jaar geleden

Sprong 10 misschien?

2 jaar geleden

Reactie op MamaMila

Dat had onze kleine ook zo een paar nachten, maar hij had toen ook wel koor ...
Ik vind het maar vreemd, ik kan op zo'n moment ook helemaal geen contact met hem maken, en ik ken hem helemaal niet zo. Normaal een heel vrolijk en ontspannen mannetje, heel gemakkelijk. Gaat graag naar bed, wordt rustig wakker en kletst dan in bed.. Buiten de vaccinaties niks anders, geen doorkomende tandjes ofzo. De dag na de vaccinatie heeft hij wel opvallend meer gegeten dan normaal

2 jaar geleden

Hier laatst een paar dagen gehad dat hij echt telkens schreeuwend en ontroostbaar wakker werd, maar wel echt een maand of meer na de vaccinatie. Bij sprong 10 schijnen nachtmerries en nachtangsten ook te kunnen voorkomen... Bij nachtangsten schijn je ook moeilijk/geen contact te kunnen krijgen. Hier was het met 3\4 nachten gelukkig over. Sterkte

2 jaar geleden

Ja hoor mijn meisje is inmiddels 16 maanden. Na de brm prik heeft het ruim 3 weken geduurd voor ze weer "normaal" sliep. Ieder avond paniek, het was zo zielig om te zien en horen. En rond 00.00/01.00 weer paniek in de tent.