7 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook! Ik laat het maar zo.. Heb wel het idee dat ze bij opa en oma kleinere stukjes krijgt en daarom de korstjes niet opmerkt.

2 jaar geleden

Hier een keer wentelteefjes gemaakt. Toen at ie de kortstjes wel 🤷🏼‍♀️ en sindsdien eet hij ze regelmatig. Meestal begin ik met een stukje waar een kortstje aan zit, omdat hij halverwege ineens de korst weigert

2 jaar geleden

Kleinere stukjes geven? Is de korst thuis harder? Het bakkersbrood heeft vaak een knapperige korst, maar in de supermarkt vind je meestal brood met een zachte korst.

2 jaar geleden

Hier hetzelfde. Maar ik geef nu eerst de korsten en laat de rest van haar broodje uit zicht voor haar staan. Dan eet ze ze namelijk wel op. Als ze ze dan op heeft geef ik de rest van haar brood

2 jaar geleden

Hier ook vaak. Maakt wel nog uit welk brood het is overigens. Van dat tarwe brood eet ze de kosten sneller dan van donkerbruin brood. Vaak laat ze eerst de korsten liggen en gaat ze op t einde er nog wel eens mee aan de slag. Misschien een idee? En verder laat ik het gewoon, ik ga geen strijd maken van eten.. en als ze verder goed eten 😊

2 jaar geleden

Herkenbaar! Doet ze bij ons pas sinds een tijdje en vaak ook maar een deel. Ligt er volgens mij ook aan hoeveel honger ze heeft of hoe lekker ze het beleg vindt. Zodra ze er mee gaat spelen zetten wij het bordje weg en is het klaar.

2 jaar geleden

Hier hetzelfde hoor! Geen tips 😄