30 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op mbw90
Iemand die de Joolz Aer meeneemt op de fiets en zo ja, hoe dan?
In de bakfiets. Past prima. Voorheen in de krat voor op de fiets. Paste wel maar sturen werd lastiger met al dat extra gewicht aan het stuur (stoeltje, kind, krat, buggy). Als er maar 1 kind mee op de fiets ging, zette ik de buggy op het stoeltje achterop. Was de fiets meer in balans.
2 jaar geleden
Ben 1,76 en geen fan van buggys... Stap elke keer op de wielen met lopen, omdat de wielen te dicht naast elkaar zitten... We hebben dus een extra goedkope en gebruiken hem alleen nu ik zwanger ben en de wagen nauwelijks in en uit de auto kan halen...
2 jaar geleden
Reactie op Anne47
Wow haha tegelijk geplaatst 😃
😀 Prenatal heeft 2 soorten. Eentje van 150 euro nu in de aanbieding en eentje van rond de 100 euro.
2 jaar geleden
Wij hebben de baby jogger city tour gekocht als reisbuggy. Ietsjes duurder maar daardoor wel een hele goede. Het geen waar ik me rot aan irriteerde bij goedkopere zijn de plastic wielen die veel lawaai maken (of direct of na een tijdje bij slijtage) en dat heeft deze niey. Hij vouwt heel compact en is licht om mee te nemen (ook voor vliegtuig). De bak onderin heeft ook nog genoeg ruimte voor een luiertas en de rug leuning kan helemaal plat voor als hij wil slapen. Enige nadeel is dat je de duwstang niet op hoogte kan instellen, maar voor langere stukken hebben wij een grotere wandelwagen.