14 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb geen ervaring met deze buggy maar, na hun 1ste jaar groeien kindjes niet meer zo hard als in dat 1ste jaar! Misschien heb je een neefje of nichtje van tussen 3 en 4 die eens een keertje mee kan om te kijken hoe die erin zit? Vaak groeien de benen ook wat langer maar dat maakt voor de rug leuning niet uit

3 jaar geleden

Ik ben dol op onze joolz aer! En ja de buggy is tot 4 jaar, maar mijn kind van bijna 4 wil al ruim een jaar niet meer in de buggy en wil alleen maar zelf lopen. Gewoon goed om dat even in je achterhoofd te houden :)

3 jaar geleden

Wij hebben de Cybex easy s twist en ik ben er echt fan van. Mijn man is 1,87 en die vind hem net zo makkelijk lopen als ik.

3 jaar geleden

Wat is het verschil tussen de buggy en de wandelwagen? 😬

3 jaar geleden

Wat is het verschil tussen de buggy en de wandelwagen? 😬
Compacter, lichter en kunnen vaak beter plat liggen (met rug/benen plat ipv in lig stand terwijl ze zitten (met kontje naar achteren)

3 jaar geleden

Compacter, lichter en kunnen vaak beter plat liggen (met rug/benen plat ipv ...
Maar de wandelwagen die we nu hebben gaat toch ook gewoon lang mee? Die van mij heeft best veel geld gekost. 😬

3 jaar geleden

Maar de wandelwagen die we nu hebben gaat toch ook gewoon lang mee? Die van ...
Zeker kan je gewoon nog gebruiken hoor alleen doordat de buggy wat compacter is gebruiken wij die bijvoorbeeld voor kleine stukjes en als we ergens naar onderweg zijn omdat die makkelijk in de auto te bergen is. Voor als ik vanuit huis naar het dorp bijvoorbeeld loop gebruik ik de wandelwagen want vind een wandelwagen wel wat comfortabeler lopen..

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Zeker kan je gewoon nog gebruiken hoor alleen doordat de buggy wat compacte ...
Het is gewoon net wat je fijn vind! Maar niet noodzakelijk

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Zeker kan je gewoon nog gebruiken hoor alleen doordat de buggy wat compacte ...
Dat is wel slim ja. De wagen vreet wel veel ruimte op ja.

3 jaar geleden

Iemand ervaring met een paraplu buggy die echt tot een dun lang pakket opvouwbaar is? Ik zie veel compacte buggy's die zeg maar een vierkant pakket blijven. Weet niet hoe ik het beter kan verwoorden 😅

3 jaar geleden

Hier blijft de wandelwagen toch mijn favoriet. Hebben bij de oudste ook een koelstra buggy gekregen van m’n schoonbroer/zus. Hun kinderen waren eruit gegroeid. Maar ik zelf kan echt niet met dat ding lopen. Heb een wandelwagen van mutsy en dan de evo en dat is echt een robust ding met genoeg comfort voor de kleine. Ik moet ook zeggen de koelstra vouwt anders maar neemt dan ook veel ruimte in beslag want die gaat niet helemaal plat. En ik mis de beugel/ stang met lopen, koelstra heeft 2 handvaten.

3 jaar geleden

Oh en de oudste, nu 3,5 zou er ook nog makkelijk in passen.

3 jaar geleden

Ik heb de topmark reese en daar een losse beugel bij gekocht. Erg fijn, redelijk lichte buggy. Leuning kan bijna helemaal plat, zodat de kleine er ook fatsoenlijk in kan slapen. Aangezien we hem zowel bij onze oudste als bij onze jongste een paar weken mee hebben gehad op vakantie, heb ik er wel een wandelwageninzet (zo'n kussen) bij gehaald, zodat het wat zachter ligt. De buggy gaat hier al 3 jaar mee en vertoont nog geen gebreken. Er zit ook best een ruim boodschappenmandje onder, dus hij is ook best praktisch. Hier gaat ie meestal mee met uistapjes ipv de zware kinderwagen. Op vakantie hebben we er ook mee in de bossen gewandeld en dat ging ook prima. Ik weet alleen niet of ie qua hoogte fijn is als je wat groter bent. Dat zou je moeten uitproberen.

3 jaar geleden

Wij zijn trouwens voor de easy walker snap gegaan. Ik kan m echt aanbevelen!! Hij zit er zo heerlijk in en heeft ook echt top functies. Is wel wat aan de dure kant helaas maar vind het tot nu toe wel waard!