14 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb geen ervaring met deze buggy maar, na hun 1ste jaar groeien kindjes niet meer zo hard als in dat 1ste jaar! Misschien heb je een neefje of nichtje van tussen 3 en 4 die eens een keertje mee kan om te kijken hoe die erin zit? Vaak groeien de benen ook wat langer maar dat maakt voor de rug leuning niet uit

3 jaar geleden

Ik ben dol op onze joolz aer! En ja de buggy is tot 4 jaar, maar mijn kind van bijna 4 wil al ruim een jaar niet meer in de buggy en wil alleen maar zelf lopen. Gewoon goed om dat even in je achterhoofd te houden :)

3 jaar geleden

Wij hebben de Cybex easy s twist en ik ben er echt fan van. Mijn man is 1,87 en die vind hem net zo makkelijk lopen als ik.

3 jaar geleden

Wat is het verschil tussen de buggy en de wandelwagen? 😬

3 jaar geleden

Wat is het verschil tussen de buggy en de wandelwagen? 😬
Compacter, lichter en kunnen vaak beter plat liggen (met rug/benen plat ipv in lig stand terwijl ze zitten (met kontje naar achteren)

3 jaar geleden

Compacter, lichter en kunnen vaak beter plat liggen (met rug/benen plat ipv ...
Maar de wandelwagen die we nu hebben gaat toch ook gewoon lang mee? Die van mij heeft best veel geld gekost. 😬

3 jaar geleden

Maar de wandelwagen die we nu hebben gaat toch ook gewoon lang mee? Die van ...
Zeker kan je gewoon nog gebruiken hoor alleen doordat de buggy wat compacter is gebruiken wij die bijvoorbeeld voor kleine stukjes en als we ergens naar onderweg zijn omdat die makkelijk in de auto te bergen is. Voor als ik vanuit huis naar het dorp bijvoorbeeld loop gebruik ik de wandelwagen want vind een wandelwagen wel wat comfortabeler lopen..

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Zeker kan je gewoon nog gebruiken hoor alleen doordat de buggy wat compacte ...
Het is gewoon net wat je fijn vind! Maar niet noodzakelijk

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Zeker kan je gewoon nog gebruiken hoor alleen doordat de buggy wat compacte ...