26 Reacties
2 jaar geleden
Nee zn vader heb ik geen normale band mee dus die spreek ik niet zo zeer ov ...
Ik vind tommy hilfiger best een duur merk voor kinderen die 't amper dragen omdat ze zo snel groeien.. Je bent niet persee een slechte moeder als je geen dure merken koopt.. Ik besteed mijn geld liever aan speelgoed dan aan (te) dure kleding.
Emmer en schepje heb je niet veel aan als er geen zand of water is.. Ontdekken doen ze alleen ls ze de omgeving daarvoor hebben.. Als iedreen alleen maar pas op en kijk uit roept, dan gaan ze hangen en komen ze niet tot spel.
Zelf spelen moeten ze leren. 't ene kind is heel ontdekkend de andere afwachtend. Miss is buiten spannend, want mama zit buiten mogelijk in de zon, dus hij denkt buiten moet ik in de zon zitten, maar dat vind ik niet leuk.. Maar wat moet ik dan doen... Ik weet 't niet.. Dus ga ik huilen jengelen.. Want ik snap't niet..
Lekker samen gaan spelen!,+ 😄
2 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Ik vind tommy hilfiger best een duur merk voor kinderen die 't amper dragen ...
Ja speelgoed heeft hij ook genoeg hij komt overal niks tekort dus ik doe het omdat het kan en ik het zelf mooi vind om hem dat aan tedoen, en samen spelen doen we zeker en hij vermaakt zich wel met een emertje water hij is niet moeilijk maar na een tijdje vv hij zich logisch ook maar met zandbak maak ik hem niet vrolijk dat is bah 😆 alles wat zand is of vies is moder ect is bah heeft hij niks mee🙈 en die 2 dagen dat ik er ben doe ik ook veel met hem hoor we zitten niet stil alleen jah door de weeks ben ik gwn aan werk van 14 tot 01 dus eigs moet ik me moeder dan aanspreken maar die heeft haar huishouden ook terunnen dat die niet elke minuut hem kan vermaken is ook logisch
2 jaar geleden
Beetje loslaten en relaxter kleden geeft je denk ik wat meer rust. Mooie kl ...
Jaa precies mijne loopt veel valt amper en zit ook tespelen op de grond hij beweegd dan op zn plek😆 dus hier slijt kleding niet heb 1x een broekje stuk gehad omdat hij kroop en verder is alles weg gegaan omdat het teklein was
2 jaar geleden
Ik zie dat het account verwijderd is, maar wil toch nog even reageren. Allicht nog wat handige tips voor anderen ook.
Als ik het zo lees kan ik me goed voorstellen dat je zoontje zand en water vies vindt.. 🫣
Hij wordt als hij naar buiten (of naar binnen) gaat omgekleed. Dat geeft een signaal af..
Je schrijft ook dat je als jij met je zoontje bent, je veel weg bent en dingen met hem onderneemt. Dat klinkt een klein beetje alsof er altijd iets te doen is. Zo’n momentje “zelf” spelen in de tuin, moet hij dan nog gewoon echt leren.
Kijk eens bij de action. Bellen blaas, stoepkrijt, stapeltoren, loopfiets (2 of 4 wieltjes) met simpele dingen kom je heel ver. Maar misschien moet je hem wel even laten zien, of samen ontdekken wat je allemaal kunt met dat speelgoed.
Mijn dochter is gek op steentjes. Gewoon in en uit een bakje. Misschien vindt hij zo iets wel leuk? Dat kun je namelijk prima in en uit een emmertje scheppen of met je handjes doen. Zonder vieze handjes te krijgen.
Met dit warme weer is een kwast met water ook heel erg leuk! Geen natte handen, wel lekker spelen met water! Je kan heel leuk “verven” met water op tegels 😊