26 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Fitzdex

Onze oudste dochter tikte ook alle boxjes aan. Ze is na een lange inleiding ...
Dankjewel voor deze reactie!

2 jaar geleden

Tip om langs een osteopaat te gaan die ervaring heeft met geboortetraumas. Kan ontzettend helpend zijn weet ik uit ervaring !

2 jaar geleden

Ik herken hier dan weer niks in Heb wee opwekkers gehad, ruggenprik en vacuumpomp Bevalling duurde 17uur Zelf was ik snel weer op de been. Door de hormonen moest ik mezelf in het begin weer even vinden maar ging snel weer goed. Idem voor ons jongetje die sliep/slaapt en eet heel goed zonder veel angst of huil buien. Waar ik wel een beetje angst voor heb ik mn 2e bevalling straks in oktober. Wil geen wee opwekkers meer want kreeg de indruk dat daarom de bevalling juist niet op gang kwam zoals het hoorde

2 jaar geleden

Ik heb weeën opwekkers gehad en ruggenprik en heb helemaal niets van de symptomen die je benoemt hebt. Het enige wat mijn dochter van symptomen had was dan moeilijk met aankleden. Ik heb een vriendin die een natuurlijke bevallig heeft gehad en een schoonzus die dat had en die tikken de helft van de symptomen aan en hun kinderen ook ongeveer. Ik denk dat dit gewoon een doodnormaal iets is dat af en toe voorvalt

2 jaar geleden

Reactie op newmommy😍

Ik zou hier echt geen link naar de weeen opwekkers maken. Die “kenmerken” z ...
Dit dus. De symptomen voor de moeders zijn gewoon symptomen van een postnatale depressie

2 jaar geleden

Ik heb weeënopwekkers gehad, en ook echt veel. Ik heb die symptomen voor de moeder absoluut niet gehad. Mijn lieve dochtertje had zeker enkele van deze "symptomen", maar dat is volgens mij gewoon heel normaal voor een newborn! Ze was een schitterend, alert meisje die volinteresse naar de wereld keek. En ze wou inderdaad lekker bij mij blijven liggen die eerste weken. En ja, ze heeft ook krampjes gehad. Maar ik denk echt niet dat dat met de opwekkers te maken heeft gehad, dat is gewoon hoe een newborn is, toch?