9 Reacties
3 jaar geleden
Toen onze dochter 8 weken oud was (eind januari 2021) hebben mijn vriend en ik corona gehad.. Je kan er eigenlijk niet zoveel aan doen dan je kindje goed in de gaten houden. Het besmettingsgevaar is al 5 dagen daarvoor namelijk. Goed je handen wassen iedere keer wanneer je, je kindje aan raakt. Ze adviseerde bij ons mondkapje op met voedingen geven, maar dat hebben wij niet gedaan.. en als je het niet vertrouwd als je kindje anders doet dan normaal meteen de huisarts inschakelen
3 jaar geleden
Wij hebben het 5 dagen na haar geboorte gehad! Waarschijnlijk opgelopen in het ziekenhuis zeggen ze.. wij hebben toen wel een mondkapje opgedaan en in de box laten slapen ipv bij ons. Ze was wel wat benauwd en ik denk ook dat ze het wel heeft gehad. Gelukkig vrij weinig last van gehad! Blijft lastig met die rot Corona! Gewoon doen waar jij je goed bij voelt en haar temperatuur goed in de gaten houden! Ze kunnen meer hebben dan je denkt maar beter voorkomen dan genezen! Succes met deze rot periode!
2 jaar geleden
Reactie op mbw90
Heeft jullie kindje Corona gehad? Hoe erg was het? Ik denk dat onze dochter ...
Goed naar het mondje kijken, als het blauw wordt is er zeker zuurstof gebrek.
Douche heel lang aanzetten met heet water. Laten dampen en in staan met jou dochter. Voorzichtig zijn met het hete water natuurlijk. En vertrouw je het echt niet, huisartspost bellen !
2 jaar geleden
Wij zijn gisteren getest en dochterlief en ik hebben inderdaad corona.
Waarom de test? Ik was sinds vorige week een maandag niet lekker, de woensdag een test gedaan negatief. Onze kleine meid de gehele tijd hangerig ook mede door tandjes/kiesjes en zo nu en dan een kuchje. Eergisteren gaf ik aan ik knap niet op en ga testen, zelftest inderdaad positief. En gisteren vd pcr test van onze kleine meid en mijook positief.
Ik moet eerlijk zeggen, tot nu toe rollen wij er redelijk doorheen.
Voel me inderdaad totaal niet fit, maar het is voor nu vol te houden.
Sterkte voor iedereen die te kampen heeft met Corona 💪🏻